صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳
نیما نکیسا پاسخی جنجالی و سنگین به هوشنگ نصیرزاده داد. او گفت: من از صحبت‌های آقای نصیرزاده تعجب نکردم، به هر حال ایشان مویی سفید کردند و طبیعی است که در مواجهه با بحران‌ها و مشکلات، زود عصبانی بشوند. اما توصیه‌ام به ایشان به عنوان یک برادر کوچک‌تر این است که به دانشی که ادعا می‌کنند در جوانی آموخته‌اند، رجوع کنند و اگر نیاز است، به کتاب‌های حقوقی خود در دوران تحصیل برگردند و قوانین را یک‌بار دیگر مرور کنند. شاید ایشان برخی چیزها را از موضوعی که ادعا می‌کنند در آن متخصص هستند، از یاد برده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ورزش سه: نیما نکیسا پاسخی جنجالی و سنگین به هوشنگ نصیرزاده داد.
 
نیما نکیسا مدیرعامل تیم ذوب‌آهن در گفت‌وگویی  پیرامون جنجال پیش آمده در پرونده محرومیت محمدرضا سلیمانی، مهاجم فولاد که ابتدای فصل با انتقال از ذوب‌آهن به این تیم پیوست، صحبت کرد.
 
* آقای نصیرزاده کتاب قانون را دوباره بخوانند
من از صحبت‌های آقای نصیرزاده تعجب نکردم، به هر حال ایشان مویی سفید کردند و طبیعی است که در مواجهه با بحران‌ها و مشکلات، زود عصبانی بشوند. اما توصیه‌ام به ایشان به عنوان یک برادر کوچک‌تر این است که به دانشی که ادعا می‌کنند در جوانی آموخته‌اند، رجوع کنند و اگر نیاز است، به کتاب‌های حقوقی خود در دوران تحصیل برگردند و قوانین را یک‌بار دیگر مرور کنند. شاید ایشان برخی چیزها را از موضوعی که ادعا می‌کنند در آن متخصص هستند، از یاد برده‌اند.
 
* قرارداد غیرقانونی امضا کردند
حکم استیناف درباره آقای سلیمانی کاملا شفاف است و آقای حقوقدان فوتبال ما، به جای اینکه عجولانه بخواهند خود را از قراردادی که به صورت غیرقانونی امضا کرده‌اند، تبرئه کنند، یک بار دیگر با آرامش این حکم را بخوانند.
 
* این پرونده نیازی به شلوغ‌کاری ندارد 
بر اساس حکم استیناف آقای محمدرضا سلیمانی بعد از پایان خدمت سربازی بازیکن ذوب‌آهن محسوب می‌شود و حق امضای قرارداد با باشگاه دیگر را ندارد. حال اینکه آقای نصیرزاده می‌خواهد با شلوغ‌کاری و فرار رو به جلو موضوع را طور دیگری جلوه بدهد، به خودشان برمی‌گردد و البته ایرادی هم ندارد چون اهالی فوتبال به این نوع رفتار ایشان در مواجهه بحران‌ها و مشکلات عادت دارند.
 
* آقای نصیرزاده باید الگو باشند 
من هیچوقت با آقای نصیرزاده در مورد مسئله سلیمانی چه حضوری و چه تلفنی صحبتی نکردم. هرچه بوده، از طریق کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بوده و انتظار من این است ایشان که مویی سفید کرده و باید الگویی برای مدیران جوان باشد، با همان ادعای همیشگی در مورد مسائل حقوقی، به قانون احترام بگذارند.
 
* لذت فوتبال را از هواداران نگیرید
من فکر می‌کنم آن شخصی که قبل از بازی ذوب‌آهن و فولاد می‌خواهد با طرح موضوعات ایذایی تماشای لذت فوتبال برای تماشاگران را به سمت و سوی دیگری ببرد، هرگز ارکان باشگاه ذوب‌آهن نیستند. تیم شایسته ما تاکنون سه مدعی قهرمانی را متوقف کرده و پنج امتیاز از آنها گرفته، نیازی به حواشی و اتفاقات بیرونی ندارد.