صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳
بسام المولوی، وزیر کشور لبنان گفت: وضعیت حساس است و حساس‌تر می‌شود و ما می‌خواهیم همه لبنانی‌ها بیش از پیش به اصالت و لبنانی بودن خود بازگردند. دولت و همه دستگاه‌های آن اعم از امنیتی، نظامی و حتی دستگاه‌های مرتبط با ادارات محلی و شهرداری‌ها برای حفاظت از آن‌ها و رفع نیازهایشان در کنار آنها هستند و در این مرحله ما خواهان آگاهی و اتحاد هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: به دنبال تشدید تجاوزات اسرائیل به جنوب لبنان، وزیر کشور لبنان وضعیت را حساس توصیف کرد.

سام المولوی، وزیر کشور لبنان گفت: وضعیت حساس است و حساس‌تر می‌شود و ما می‌خواهیم همه لبنانی‌ها بیش از پیش به اصالت و لبنانی بودن خود بازگردند. دولت و همه دستگاه‌های آن اعم از امنیتی، نظامی و حتی دستگاه‌های مرتبط با ادارات محلی و شهرداری‌ها برای حفاظت از آن‌ها و رفع نیازهایشان در کنار آنها هستند و در این مرحله ما خواهان آگاهی و اتحاد هستیم.

طبق گزارش النشره، المولوی در سخنانی پس از دیدار امروز (دوشنبه) با عبداللطیف دریان، مفتی لبنان گفت: از مردم می‌خواهیم تا بیشتر به دولت خود و به یکدیگر توجه داشته باشند. چیزی وجود ندارد که بتوانیم با آن به مردم در برابر تجاوزات اسرائیل اطمینان دهیم اما به آنها می‌گوییم که دولت شما با شما است و هر کاری را که لازم است برای ارائه کمک و حمایت از شما انجام می‌دهد.

وی تأکید کرد: در وزارت کشور و شورای امنیت مرکزی، جلسات ما برای رصد و تحلیل وضعیت موجود برگزار می‌شود تا بتوانیم در کنار مردم باشیم و از امنیت داخلی در برابر هر گونه تجاوزی حفاظت کنیم.