صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره انتشار مطالبی مبنی بر دخالت ایران در خرید پیجرهای حزب‌الله گفت: این مطالبی که گفته شده، تقطیع شده است و درست نیست.

اخیراً مصاحبه‌ای از احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مبنی بر دخالت ایران در موضوع خرید پیجر برای حزب‌الله لبنان منتشر شد.

سخنانم را تقطیع کردند

بخشایش اردستانی درباره اظهارات منتسب به وی درباره موضوع پیجرهای حزب‌الله لبنان گفت: این مطالبی که گفته شده، تقطیع شده است و درست نیست. من درباره سناریوهای مختلفی بحث کردم، البته نه به‌عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی بلکه به‌عنوان یک تحلیلگر سیاسی.

وی افزود: در مباحثی که مطرح کردم گفتم درباره اینکه ممکن است نفوذ وجود داشته باشد صحبت کردم و تحلیل‌های خودم را گفتم و منظورم این‌گونه نبوده که منتشر شده است.

بخشایش تصریح کرد: این صحبت‌های من تقطیع شده است. یادم است که در مجلس نهم از قول من می‌نوشتند که تمام دزدها در دولت جمع شدند، دکتر احمدی‌نژاد به من گفت که این حرف‌ها را از قول شما گفتند و من گفتم که حریف فضای مجازی نمی‌شوم، اینها تقطیع شده است. بعد گفتم من یک نامه می‌نویسم به شما که این مطالب را که از قول من می‌گویند دروغ است، من نمی‌توانم که همه‌جا تکذیب کنم. حالا هم همین‌طور شده است.

کمیسیون و مجلس هیچ بررسی دراین‌ارتباط انجام نداده

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم گفت که اظهارنظر یکی از همکاران ما در ارتباط با موضوع دخالت ایران در خرید برخی از تجهیزات لبنان و حزب‌الله اظهارنظر شخصی است و موضع کمیسیون امنیت ملی نیست. کمیسیون و مجلس تاکنون هیچ بررسی دراین‌ارتباط انجام نداده است و مطلبی نبوده است.