صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳
روابط‌عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۲ تن از عناصر همکار رژیم صهیونیستی در ۶ استان کشور که تحت شبکه‌ای قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در ایران را داشتند خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: روابط‌عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۲ تن از عناصر همکار رژیم صهیونیستی در ۶ استان کشور که تحت شبکه‌ای قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در ایران را داشتند خبر داد.

در پی اقدام سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه در زیر ضربه قراردادن شبکه‌ای متشکل از ۱۲ تن از عناصر مزدور و همکار رژیم صهیونیستی در ۶ استان کشور که قصد انجام اقدامات ضد امنیتی علیه مردم عزیزمان را داشتند، روابط‌عمومی کل سپاه اطلاعیه صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به آگاهی مردم شریف و قهرمان ایران می‌رساند:

در پی شکست و ناکامی مفتضحانه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و اروپایی آن به‌ویژه آمریکا در دستیابی به اهداف شوم و اهریمنی علیه مردم غزه و لبنان، سردمداران جنایت‌کار این رژیم جعلی و نژادپرست برای فرار از مخمصه راهبردی این روزها، در تلاش برای سرایت بحران به داخل خاک جمهوری اسلامی ایران، برآمده و طراحی سلسله اقدامات ضدّ امنیتی در کشورمان را در دستور کار خود قرار داده بود. 

در راستای مقابله با این توطئه سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از خداوند متعال و هوشیاری، هوشمندی، اشراف اطلاعاتی و میدانی و تلاش جهادی و انقلابی، شبکه‌ای متشکل از ۱۲ تن از عناصر مزدور و همکار این رژیم که قصد انجام اقدامات ضدّ امنیتی علیه مردم را داشتند، در ۶ استان شناسایی و تحت ضربه قاطع اطلاعاتی قرار گرفتند.

روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی