صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳
«یک ماه از پرونده‌ی دختر گم شده‌ای که به قتل رسیده می‌گذرد. کارآگاه حامد کیانی بعد از شکست در پرونده‌اش ، دیگر خود را درگیر پرونده جدید نکرده و حالا با تماس دستیارش درگیر پرونده‌ای پیچیده و عجیب می‌شود. پرونده ای که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند. او در برای حل معمای این پرونده به با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شود.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام سریال: بازنده

کارگردان: امین حسین‌پور

ژانر: معمایی،جنایی

انتشار اولیه: 30 شهریور 1403

پلتفرم پخش: فیلیمو 

زمان پخش: هر جمعه 8 صبح

 

 

بازیگران: علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی‌محمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه اذکاری، ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی، ستاره قهرمانی و پیمان قاسمخانی

 

 

خلاصه داستان سریال بازنده

به دلیل معمایی بودن داستان و حفظ جذابیت آن برای مخاطبان، اطلاعات دقیقی درباره سریال بازنده «Loser» منتشر نشده ولی خلاصه داستان آن، این متن مبهم و رازآلود است: کارآگاه کیانی، درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند. آنطور که پیداست ما با سریالی جنایی و رازآلود طرفیم که قرار است یک پلیس، راز این ماجرا را به دست آورد.

 

پوستر سریال بازنده

بازیگران و عوامل سریال بازنده

امین حسین‌پور، نویسنده و کارگردان این سریال و احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده آن است. این کارگردان، پیش‌تر سریال کوتاه درمانگر را در ژانری جنایی و رازآلود برای فیلیمو ساخته است. بازنده دومین تجربه حسین‌پور در این ژانر محسوب می‌شود.

 

نکات مثبت قسمت اول سریال بازنده

مهمترین نکته‌ی مثبت سریال بازنده، فیلمنامه‌ی آن است. فیلم از همان سکانس اول شروع می‌شود و داستان خود را تعریف و شخصیت‌ها را معرفی می‌کند. اولین شخصیتی که با او رو به رو می‌شویم. حامد کیانی است. پلیسی وظیفه‌شناس و زیرک که برای تحقیقات بیشتر، صداها را ضبط می‌کند. با وارد شدن کیانی به خانه‌ی ارغوان، بلافاصله شخصیت ارغوان با زبان خودش معرفی می‌شود و او روی تصاویر گذشته، خود را معرفی می‌کند. خوبی این قسمتِ معرفی این است که کوتاه و مفید است و زیاده‌گویی نمی‌کند. در این فلاش‌بک ما با شخصیت ارغوان، کاوه و ناپدری ارغوان تا حدودی آشنا می‌شویم.

سریال بازنده در همان قدم اول موفق شد که نظر مخاطبان را به خود جلب کند. سریال به ژانر خود وفادار است و کم‌فروشی نمی‌کند. داستان شما را با خود همراه می‌کند و ستاره‌های فیلم موفق می‌شوند که مخاطبان را با فضای شخصیت‌ها درگیر کنند. باید دید که این روند ادامه‌دار است یا سریال افت می‌کند!؟

 

زمان پخش سریال بازنده

این سریال جمعه‌ها ساعت ۸ صبح از فیلیمو منتشر می‌شود.