صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۹ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از موج بازگشت مسافران در تعطیلات آخر تابستان خبر داد و گفت: ترافیک در تمام محورهای شرق استان تهران سنگین و رو به افزایش است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: رئیس پلیس راه شرق استان تهران از موج بازگشت مسافران در تعطیلات آخر تابستان خبر داد و گفت: ترافیک در تمام محورهای شرق استان تهران سنگین و رو به افزایش است.
 
سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به موج بازگشت مسافران، گفت: با آغاز موج بازگشت مسافران در آخرین روز تعطیلات، ترافیک در محور هراز و فیروزکوه از شمال به جنوب سنگین و پرحجم است.
 
وی افزود: با افزایش حجم تردد و بازگشت مسافران از تعطیلات تابستانی، ترافیک در ورودی شهرهای فیروزکوه، دماوند، بومهن و رودهن سنگین و پرحجم است.
 
رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به آماده باش پلیس راه تصریح کرد: پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس در تمام محورهای مواصلاتی شرق استان حضور داشته و برای رفع گره ترافیکی و سفر ایمن شهروندان با هرگونه تخلف رانندگان برخورد قانونی خواهند کرد.
 
وی یادآور شد: حجم بار ترافیک در تمام محور‌های شرق استان تهران رو به پایتخت سنگین و در حال افزایش است، لذا رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
 
کهریزی گفت: هموطنان سفر خود را مدیریت کنند، زیرا در حال حاضر هر گونه سفر در محورهای شرق استان تهران منتهی به پایتخت، با اتلاف وقت در ترافیک مواجه خواهد بود.