صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
محمد بیات یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: تمام ماده‌های طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت و بازنگری در ساماندهی اتباع خارجی را در نوبت‌های صبح، ظهر و شب بررسی کردیم و احتمالا تا یک الی ۲ هفته دیگر به صحن می‌آید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: تمام ماده‌های طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت و بازنگری در ساماندهی اتباع خارجی را در نوبت‌های صبح، ظهر و شب بررسی کردیم و احتمالا تا یک الی ۲ هفته دیگر به صحن می‌آید.

محمد بیات درباره انتخابات استانداران بومی برای استان‌های کشور گفت: نیروی بومی برخی مسائل مربوط به حوزه انتخابیه و استان را بهتر می‌تواند درک کند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی خاطرنشان کرد: استاندار بومی به کف اطلاعات منطقه آگاه است و می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دقیق باشد.

وی تاکید کرد: استانداران باید تعهد و تخصص را باهم داشته باشند، نه تعهد فدای تخصص شود، نه تخصص فدای تعهد هر دو را باهم داشته باشند‌. اگر از بدنه خود وزارت کشور هم باشند که دیگر مزید بر علت می‌شود. این‌ها همه یک بسته کامل می‌شود و می.توانند کنار هم قرار گیرند تا یک استاندار خوب برای هر استان انتخاب شود.

بیات درخصوص بررسی طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت عنوان کرد: تمام ماده‌های طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت و بازنگری در ساماندهی اتباع خارجی را در نوبت‌های صبح، ظهر و شب بررسی کردیم و احتمالا تا یک الی ۲ هفته دیگر به صحن می‌آید.