صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
بازپرس جنایی تهران در پی اعلام نتیجه آزمایش سم‌شناسی درباره مرگ یک تازه عروس، دستور بازداشت داماد و زنی که شریک کاری او است را صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تازه عروسی که در این پرونده جان خود را از دست داده است در ۲۱ بهمن سال گذشته حین برگزاری مراسم پاتختی همراه همسرش راهی بیمارستان شد. پس از آن هر دو نفر بستری شدند ولی مرد جوان پس از چند روز مرخص شد و زن جوان پس از ۲۰ روز جان خود را از دست داد.

با مرگ تازه عروس بازپرس محمد شفیعی که در آن روز مسولیت کشیک قتل پایتخت را برعهده داشت در جریان ماجرا قرار گرفت و دستور شروع تحقیقات جنایی در مورد این مرگ مشکوک را صادر کرد. در پی این دستور جسد زن جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد و آزمایش سم شناسی یکی از اقدامات انجام شده در مورد این پرونده بود.

پس از تکمیل تحقیقات نتیجه سم شناسی نیز در روزهای گذشته برای بازپرس پنجم جنایی تهران ارسال و بازپرس شفیعی مطلع شد که زن جوان بر اثر مسمومیت با قرص برنج در بیمارستان بستری شده و در نهایت جان خود را از دست داده است.

این در حالی بود که در نتیجه اقدامات پزشکی انجام شده در بیمارستان تصور می‌شد عروس فوت شده و داماد نجات یافته به خاطر کرونا به بیمارستان انتقال یافته‌اند یا موضوع مرگ عروس به خاطر بیماری واگیردار بوده است.

در تحقیقات معلوم شد متوفی و شوهرش از چند سال پیش با هم آشنا شده بودند و در نهایت ازدواج کردند. در عین حال معلوم شد مرد جوان در یک بازرگانی با زن جوان دیگری شراکت دارد.

در نهایت خانواده زن فوت شده پس از چند ماه در دادسرای جنایی تهران حضور یافتند و از داماد خود و دختری که شریک او در شرکت بازرگانی است شکایت کردند. به این ترتیب داماد و شریک او احضار و بازداشت شدند.

.مرد جوان در بازجویی‌ها گفت: من ۷ سال بود که همسرم را می‌شناختم و تازه با او ازدواج کرده بودم اختلافی نداشتیم و دلیلی برای کشتن او نداشتم.

زن جوان نیز گفت: من و مرد جوان در شرکت با هم کار می‌کردیم.  می‌دانستم آشنایی شریکم و همسرش قدمتی ۷ ساله دارد و عاشق هم هستند و در نهایت هم ازدواج کردند. با عروس هم رابطه خوبی داشتم و روز بعد از عروسی که آنها در بیمارستان بستری شدند من هم مانند دیگران از موضوع مطلع شدم. در بیمارستان هم به عیادتشان رفتم. به هر حال من مردی که شریکم است و همسر فوت شده‌اش را خوب می‌شناسم و دلیلی ندارد بخواهم آنها را بکشم.

به هر ترتیب به دستور بازپرس جنایی این زن و مرد در بازداشت ماندند تا تحقیقات در خصوص این مرگ مشکوک ادامه یابد.