صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۳ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
کانال ۱۲ اسرائیل نوشت: کابینه امنیتی به نتانیاهو، نخست وزیر و گالانت، وزیر دفاع اسرائیل برای انجام اقداماتی علیه حزب‌الله اختیار تام داد. این رسانه افزود:  به نتانیاهو و گالانت اختیار داده شده تا اقداماتی انجام دهند که می‌تواند به جنگ تمام‌عیار در لبنان منجر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک رسانه اسرائیلی از اختیار تام کابینه امنیتی به نخست وزیر و وزیر دفاع اسرائیل برای  انجام اقداماتی علیه حزب‌الله خبر داد.
 
 به گزارش «انتخاب»؛ کانال ۱۲ اسرائیل نوشت: کابینه امنیتی به نتانیاهو، نخست وزیر و گالانت، وزیر دفاع اسرائیل برای انجام اقداماتی علیه حزب‌الله اختیار تام داد.
 
این رسانه افزود:  به نتانیاهو و گالانت اختیار داده شده تا اقداماتی انجام دهند که می‌تواند به جنگ تمام‌عیار در لبنان منجر شود.
 
 در همین زمینه یدیعوت آحارونوت به نقل از منابع خبر داد:  تل‌آویو مجموعه‌ای از اقدامات را با هدف بازگرداندن بازدارندگی در شمال تصویب کرد و نتانیاهو با مجموعه‌ای از اقدامات در این زمینه موافقت کرد.
 
 وزیر دفاع اسرائیل نیز درباره انفجارهای امروز گفت: ما در آغاز مرحله جدیدی از جنگ هستیم.
 
 وی افزود: مرکز ثقل به شمال منتقل می‌شود و ما در آغاز مرحله جدیدی از جنگ هستیم.
 
گالانت گفت: این عملیات توسط تمام نهادها انجام می‌شود و ماموریت واضح است، بازگرداندن ساکنان شهرک‌های شمالی به خانه‌هایشان.
 
او مدعی شد:  ارتش با همکاری سایر نهادهای امنیتی به دستاوردهای درخشان و روشنی دست یافته است.
 
 بنیامین نتانیاهو نیز گفت: قبلاً گفته بودم که ساکنان شمال را در امنیت به خانه‌هایشان بازمی‌گردانیم و دقیقاً همین کار را خواهیم کرد.