صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هایپراستار در کمپین «بازگشت به مدرسه» خود برای سال تحصیلی جدید، تا ۴۵ درصد تخفیف روی کالاهای مرتبط ارائه می‌کند. در این کمپین، علاوه بر امکان خرید حضوری، امکان خرید آنلاین و استفاده از تخفیف‌های ویژه نیز از طریق اپلیکیشن «اسنپ مارکت» فراهم شده است. در این کمپین همچنین مسابقات و سرگرمی‌های مختلفی برای کودکان و خانواده‌هایشان تدارک دیده شده است. 

از ابتدای شهریور، شور و شوق خاصی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار دیده می‌شود و شهروندان شهرهای مختلف شاهد اجرای کمپین هایپراستار برای آغاز سال تحصیلی جدید هستند که شهروندان را به خرید برای سال جدید تحصیلی ١۴٠٣ از این فروشگاه دعوت می‌کند. 

جایزه‌هایی برای کودکان در مسابقه نقاشی هایپراستار

در جشنواره‌ی «بازگشت به مدرسه» که از ۲۳ مرداد شروع شده و تا ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ادامه دارد، علاوه بر تخفیف تا ۴۵ درصدی در برخی محصولات، هایپراستار مسابقات و سرگرمی‌های مختلفی برای خانواده‌ها و فرزندان‌شان تدارک دیده که در نهایت طی یک قرعه‌کشی ۱۰۰ شارژ ۵۰۰ هزار تومانی،۲ تبلت و یک آیفون هدیه می‌کند. این کمپین شامل ارائه تخفیف‌های ویژه برای خرید لوازم تحریر، کوله‌پشتی، جامدادی، کفش، خوراکی و برخی لوازم خانگی سبک می‌شود.

جایزه آیفون برای خاطره از مدرسه و دانشگاه

هایپراستار همچنین برای تعریف کردن خاطره‌های مدرسه و دانشگاه نیز یک مسابقه‌ی متفاوت گذاشته و به کسانی که در این مسابقه شرکت کنند، به قید قرعه آیفون ۱۳ هدیه می‌دهد. فرصت شرکت در این مسابقه تا هفتم مهر است و کسانی که قصد شرکت در آن را دارند می‌توانند با فالو کردن صفحه اینستاگرام هایپراستار، خاطره‌ی خود را در پست مربوط به این مسابقه، به صورت کامنت منتشر کنند. 

گفتنی است هایپراستار در حال حاضر ۴۱ شعبه در ۱۳ استان ایران دارد که کمپین بازگشت به مدرسه به صورت سراسری  (به جز فروشگاه کلارآباد) در حال اجراست. علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر و پیدا کردن نزدیک‌ترین شعبه‌‌ی این فروشگاه زنجیره‌ای، می‌توانند به وب‌سایت هایپراستار یا صفحه اینستاگرام آن مراجعه کنند.