صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با درخواست فدراسیون فوتبال بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با درخواست فدراسیون فوتبال بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

علیرضا تاج فیروز اظهار کرد: در یک هفته اخیر که بازی‌های اسیایی در ورزشگاه‌های مختلف کشور برگزار شد مقداری موجب گلایه شده بود و وزیر ورزش و جوانان این موضوع را جدی دنبال می‌کرد.

وی افزود: روز گذشته همراه با استاندار خراسان رضوی از ورزشگاه‌های امام رضا (ع) و ثامن مشهد بازدیدی صورت گرفته است. با توجه به این که برای بازی‌های مهم مجبور هستیم خیابان‌های اطراف ورزشگاه امام رضا (ع) را مسدود کنیم استاندار خراسان رضوی موافقت کرده است تا از میدان فردوسی تا میدان جانباز و از چهارراه خیام بلوار توس تا چهارراه ارشاد مسدود شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه افزود: ورزشگاه‌های امام رضا (ع) و ثامن مشهد اماده میزبانی بازی‌های اسیایی تیم ملی فوتبال ایران است. چند روز گذشته فدراسیون فوتبال درخواست بازی ایران و قطر را داده است و ما اماده میزبانی از این دیدار هستیم.

بازی پرسپولیس و پاختاکور هم در مشهد برگزار خواهد شد

وی در ادامه بیان کرد: قرار است طی چند روز اینده ناظران به ورزشگاه ثامن بیایند و بازدیدی صورت بگیرد اگر نکته‌ای داشته باشد قطعا رفع خواهیم کرد.

تاج فیروز در ادامه اظهار کرد: بازی‌های اسیایی تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس نیز در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد. دیدار پرسپولیس و پاختاکور در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد.