صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
آنتونیو کاسانو انتقادهای تندی را علیه آنتونیو کونته مطرح کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آنتونیو کونته پس از مدتی دوری از دنیای مربیگری تصمیم گرفت که بار دیگر به فوتبال ایتالیا برگردد و هدایت ناپولی را برعهده گرفت و توانسته است از ابتدای فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا عملکرد قابل قبولی را روی نیمکت این تیم داشته باشد و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

با این حال، کاسانو از عملکرد او و رفتارهایش در ناپولی چندان راضی به نظر نمی‌رسد. این مهاجم سابق رم، اینتر و میلان در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «او پس از بازی برابر ورونا رفتار عجیبی داشت. کونته خودش و خواسته‌هایی که داشت را به مدیران باشگاه ناپولی تحمیل کرده است.

او یک مهاجم نوک می‌خواست که گرفت. او به دنبال گیلمور و مک تامینای بود و آنها را خرید. کونته واقعا باهوش است. وقتی گفتم که او قرار است در جمع چهار تیم صدر جدول حضور داشته باشد، به این حرف باور داشتم. برای او مهم نیست که چطور به این جایگاه برسد، این تنها هدفی است که دارد و به دنبال آن است.

او بیرون از این فضا به همه می‌گوید که تیمش باید خوب بازی کند، اما به بازیکنانش می‌گوید که باید قهرمان لیگ شوند، چون ایده او این است که دوباره این جام را به دست آورد. من اصلا چنین رفتاری را دوست ندارم. کاری که او و تیمش انجام می‌دهند اصلا خوب نیست. شما می‌گویید که این کار خاصی است و شاید از آن نظر باشد، چون بازیکنانش حاضر هستند برای او به آب و آتش بزنند.

او رابطه بسیاری خوبی با مهاجمی دارد که در ایتالیا سرنوشت‌ساز بوده است. مردم همیشه لحظات مهم مسابقات را می‌بینند، اما عملکرد کلی این تیم خوب نیست. او چیزهایی در نشست خبری می‌گوید که باعث خجالت من می‌شود. وقتی می‌گوید این تیم درک کرده است که چاره‌ای جز آلوده شدن دستانش به این وضع ندارد، ناراحت‌کننده است. در تفسیر من از فوتبال، چنین حرفی به این معناست که شما باید بدوید و بجنگید. چیزی که من از آن در فوتبال متنفرم.

تو در حال زدن این حرف به تیمی هستی که فوتبال بسیار زیبایی را ارائه می‌داد، به آنها می‌گویی که در زمین فقط باید بجنگند. این چیزی است که من تا سر حد مرگ از آن نفرت دارم. آیا وقتی آنها توانستند در فصل قهرمان شدن یکی از بهترین فوتبال‌های اروپا را ارائه دهند، بار دیگر قادر به انجام این کار نخواهند بود؟ بازی کردن برای او باعث شرمساری است.»