صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
روزنامه هاآرتص به نقل از منابع اسرائیلی خبر داد دستگاه‌های امنیتی معتقدند حزب الله در انتقام از این انفجارها، قصد دارد عملیات نظامی علیه اسرائیل راه بیندازد. هاآرتص افزود: فرماندهان دستگاه‌های امنیتی به نشستی فوری با رهبران سیاسی برای بررسی تحولات جبهه لبنان فراخوانده شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: منابع لبنانی از افزایش شمار مجروحان انفجار دستگاه‌های ارتباط رادیویی «پیجر» به بیش از ۱۸۰۰ نفر در لبنان خبر می‌دهند.

به گزارش الجزیره، شبکه ۱۲ اسرائیل اعلام کرده است: «حملات سایبری به دستگاه‌های ارتباطی حزب‌الله نه تنها موجب خرابی صدها دستگاه شده بلکه فعالیت صدها عنصر حزب الله را هم تا اطلاع ثانوی مختل کرده است.»

در همین رابطه، منبعی در حزب الله لبنان اعلام کرد این گروه طی ساعات پیش روی بیانیه‌ای درخصوص این حمله سایبری صادر خواهد کرد.

روزنامه هاآرتص هم به نقل از منابع اسرائیلی خبر داد دستگاه‌های امنیتی معتقدند حزب الله در انتقام از این انفجارها، قصد دارد عملیات نظامی علیه اسرائیل راه بیندازد.

هاآرتص افزود: فرماندهان دستگاه‌های امنیتی به نشستی فوری با رهبران سیاسی برای بررسی تحولات جبهه لبنان فراخوانده شده‌اند.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل هم به نقل از کابینه امنیتی این رژیم گفته از وزرا خواسته شده از هرگونه اظهارنظر درباره رخدادهای لبنان پرهیز کنند.

حزب لیکود هم اعضای خود را از سخن گفتن و انجام مصاحبه درخصوص انفجارهای لبنان منع کرده است.