صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
رُزِمِند مری الن پایک متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۷۹ هنرپیشه سینمای بریتانیا، در سال ۲۰۰۲ با بازی در فیلم جیمز باندی «روزی دیگر بمیر»، پا به عرصهٔ سینمای حرفه‌ای گذاشت. پس از ان با بازی در فیلم‌هایی همچون «غرور و تعصب»، «درس‌آموزی»، «خشم تایتان‌ها» و «جک ریچر» خود را به عنوان یک بازیگر خوب به اثبات رساند. بازی در فیلم دختر گمشده ساخته دیوید فینچر در سال ۲۰۱۴ جایگاه او را به عنوان یک بازیگر مسلط تثبیت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام : رُزِمِند مری الن پایک

متولد: ۲۷ ژانویه ۱۹۷۹

اصالت: بریتانیایی

حرفه: بازیگر و صداپیشه

شروع فعالیت: 1998 تاکنون

همسر: رابی انیاک

تعداد فرزند : 2

 

 

 

رزمند پایک بازیگر و صداپیشه بریتانیایی متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۷۹ در لندن است که از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز نمود.

او در سال ۲۰۰۲ با بازی در فیلم روزی دیگر بمیر، پا به عرصه سینمای حرفه‌ ای گذاشت. پس از آن با بازی در فیلم‌ هایی همچون غرور و تعصب، درس ‌آموزی، خشم تایتان‌ ها و جک ریچر خود را به عنوان یک بازیگر خوب به اثبات رساند.

زندگی شخصی

علاقهٔ پایک به موسیقی است. او همچنین به زبان‌های ایتالیایی و فرانسوی نیز مسلط است. او مدتی با «جو رایت» کارگردان فیلم «غرور و تعصب» نامزد بود. آن‌ها در سال ۲۰۰۸ به این نامزدی پایان دادند. وی از اواخر سال ۲۰۰۹ با «رابی انیاک» در رابطه است و از وی دارای دو فرزند پسر می‌باشد.

پایک یک خواننده مشتاق است و در چندین مصاحبه از عشق خود به کتاب صحبت کرده است. او گفته است که خواندن به او کمک می کند تا دانش و درک خود را از جهان گسترش دهد.

 

چالش مادر شدن و بازیگری

پایک در مورد چالش های ایجاد تعادل بین مادری و حرفه بازیگری صحبت کرده است. او گفته است که مادر شدن به او حس جدیدی از هدف داده است و بر انواع نقش هایی که برای ایفای نقش انتخاب می کند تأثیر گذاشته است.

 

استعداد در یادگیری زبان

پایک در زبان ها استعداد دارد و می تواند چندین زبان از جمله آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی را روان صحبت کند. او گفته است که از یادگیری زبان لذت می برد زیرا به او کمک می کند فرهنگ های مختلف را بهتر درک کند.

 

یوگا

پایک یک مربی آموزش دیده یوگا است و گفته است که یوگا به او کمک می کند تا متمرکز و متمرکز بماند. او همچنین از آموزش یوگا برای کمک به پناهندگان استفاده کرده و در اردوگاه‌های پناهندگان کلاس‌هایی تدریس کرده است. 

افتخارات

رزمند پایک تا کنون افتخارات متعددی را به دست آورده است که از میان آنها می توان به نامزدی یک جایزه اسکار بهترین بازیگر برای فیلم دختر گمشده، یک جایزه بفتا، برنده یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه امی ساعات پربیننده اشاره کرد.