صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۲ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
مصدومیت وینگر مراکشی، ضربه سختی برای کارلو آنچلوتی در شروع یک مقطع حساس و فشرده از فصل جاری بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئال مادرید در ابتدای فصل از نظر مصدومیت‌ها بدشانس بوده و دیروز براهیم دیاز را نیز از دست داد. کلینیک رئال در هفته‌های اخیر همیشه پر از مصدوم بوده و حالا براهیم را نیز تا زمستان در اختیار نخواهند داشت.

به دلیل مصدومیت برابر سوسیداد، او نیز حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود و این دست کارلتو برای ایجاد تغییرات در خط حمله را می‌بندد. براهیم در هفته‌های اخیر چه به عنوان بازیکن ذخیره و چه ثابت توانسته بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد و حالا کارلتو برای جانشین او باید تصمیم‌گیری کند.

بی‌شک با مصدومیت براهیم، ​​رودریگو وزن بسیار بیشتری در حمله خواهد داشت تا جایی که می‌توان گفت بعید است دیگر مثل بازی با سوسیداد نیمکت‌نشین شود. حالا به اندریک نیز فرصت بیشتری برای بازی خواهد رسید. مهاجمی که اغلب در دقایق پایانی توانسته شانس بازی پیدا کند.

تغییر سیستم
فراتر از بازی با نام‌ها، کارلتو می‌تواند با تغییر سیستم نبود براهیم را پوشش دهد. با بازگشت کاماوینگا، بلینگام یا شوامنی، مربی ایتالیایی می‌تواند به سیستم 2-4-4  فصل گذشته بازگردد یا 1-3-2-4 را نیز را امتحان کند.

به هر حال، اولین فرصت برای اطلاع از تصمیمات آنچلوتی در بازی سه‌شنبه لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود، جایی که رئال مادرید می‌خواهد بهترین شروع را در لیگ قهرمانان داشته باشد و تردیدها در مورد فرم متوسط هفته‌های اخیرش را برطرف کند. تغییر سیستم یا حضور فیکس رودریگو؟ باید دید.