صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۱۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
با وجود در پیش بودن بازی‌های سنگین برای بارسا در چند هفته پیش رو، مربی آلمانی قصد استفاده از سیستم چرخشی را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تا اینجای فصل چهار بازیکن بارسا همه دقایق ممکن را در زمین بوده‌اند و اولین مقطع فشرده و سنگین فصل نیز از راه می‌رسد. بارسا مجموعه بازیکنان محدودی دارد و به دلیل مشکلات مالی نتوانست خوب خودش را تقویت کند. هانسی فلیک به همین دلیل دست نیاز به تیم دوم دراز کرده و بسیاری از بازیکنان حال حاضر بارسا جوانان محصول خود باشگاه هستند.

بارسا تا اینجای فصل توانسته عالی کار کند ولی حالا باید در یک ماه 7 بازی برگزار کند. تراشتگن و کنده که در فیفا دی اخیر برای تیم ملی خود بازی کردند، هر 4 بازی ابتدای لالیگا را 90 دقیقه کامل در زمین بودند. اینیگو مارتینز و رافینیا هم با 360 دقیقه حضور در لیگ به‌طور کامل در میدان بودند ولی در فیفا دی استراحت کردند.
لامین یامال در لیگ تنها 4 دقیقه استراحت کرده و لواندوفسکی که برای لهستان دو بازی انجام داد، برای بارسا 343 دقیقه بازی کرده است.

با نگاهی به تقویم شلوغ بارسا و ماهیت سه رقیب بعدی (خیرونا، موناکو و ویارئال) که همه آنها دشوار هستند، به نظر می‌رسد این مقطع ایده‌آل‌ترین برای سیستم چرخشی نیست، اما موندودپورتیوو نوشته است که هانسی فلیک از تلاش برای استراحت دادن به ستاره‌هایش دریغ نخواهد کرد. شرایط به گونه‌ای است که فلیک چاره‌ای ندارد جز اینکه از همه داشته‌هایش استفاده کند و به میدان فرستادن یک ترکیب ثابت ممکن است در ادامه فصل برای بارسا گران تمام شود. حریفانی دشوار در راه هستند ولی با این وجود فلیک سیستم چرخشی را در دستور کار قرار داده است.