صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۰۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
مدیران یوونتوس همچنان شرایط جیدون سانچو را برای به خدمت گرفتن او در پنجره تابستانی زیر نظر دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تیاگو موتا که به عنوان جانشین مکس آلگری از فصل آینده هدایت یوونتوس را بر عهده خواهد داشت قصد دارد که تغییرات بسیاری را در ترکیب این تیم ایجاد کند و به دنبال فروش چند بازیکن فعلی این تیم و جذب چند بازیکن جدید است.

رسانه‌های ایتالیایی پیش از این خبر داده بودند که این سرمربی از مدیران یوونتوس خواسته است که دو وینگر را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند و تلاش مدیران این باشگاه برای انتخاب دو بازیکن درجه یک آغاز شده است.

اسکای اسپورت ایتالیا امروز مدعی شد که رحیم استرلینگ در فهرست خرید یوونتوس به چشم می‌خورد و آنها تماس‌هایی را با مدیران چلسی برای آغاز مذاکرات و نهایی کردن انتقال او برقرار کرده‌اند.

این در حالی است که در اوایل تابستان شایعاتی درباره علاقه یووه به جیدون سانچو به گوش می‌رسید و حالا گفته می‌شود که آنها همچنان شرایط این ستاره انگلیسی را در منچستریونایتد زیر نظر دارند و مایل هستند که او را به عنوان یکی از دو گزینه مدنظر موتا به خدمت بگیرند.

سانچو فصل گذشته روزهای سختی را تحت هدایت اریک تن‌هاخ سپری کرد و در نهایت به عنوان بازیکن قرضی برای نیم فصل دوم راهی دورتموند شد، اما به نظر می‌رسد که این مربی هلندی نظرش را درباره او تغییر داده و امیدوار است که بتواند در فصل آینده از او به عنوان یکی از ستاره‌های تیمش استفاده کند و شاید به خدمت گرفتن او برای یووه کمی دشوار شده باشد.