صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۰۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
هری کین و سون هیونگ مین پیش از شروع بازی دوستانه بایرن مونیخ و تاتنهام خوش و بش گرم و صمیمانه‌ای داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بایرن مونیخ روز گذشته در دیداری دوستانه پیش از آغاز رسمی مسابقات فصل جدید روبروی تاتنهام قرار گرفت و موفق شد حریف را با نتیجه ۲-۳ در این دیدار شکست دهد تا منتظر شروعی قدرتمندانه در رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ بوندسلیگا باشد.

یکی از لحظات جذاب و تماشایی این بازی مربوط به رویارویی هری کین با تیم سابقش بود، تیمی که سالیان طولانی پیراهنش را به تن داشت و گل‌های بسیاری برای آنها به ثمر رساند اما در نهایت برای تجربه کسب عنوان قهرمانی از جمع آنها جدا شد و به آلمان رفت تا به بایرن مونیخ ملحق شود.

این بازیکن رابطه بسیار خوبی با دیگر بازیکنان حاضر در ترکیب تاتنهام و خصوصا سون هیونگ مین داشت. این دو نفر زوجی رویایی در خط حمله تاتنهام را تشکیل داده بودند و موفق شدند رکوردهای بسیاری را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از آن خود کنند و نام‌شان را در تاریخ این باشگاه جاودانه کردند.

کین روز گذشته پس از دیدار با سون در تونل منتهی به رختکن بسیار خوشحال شد. آنها یکدیگر را در آغوش گرفتند و برای دقایقی مشغول صحبت با هم شدند و این اتفاق پس از پایان بازی در زمین هم تکرار شد و تصاویر مربوط به این دیدار گرم و صمیمانه مورد توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان قرار گرفت.