صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۰۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۸ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درماتیپیک یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع کرم ضد آفتاب ایرانی بوده که کرم های این برند تحت لیسانس فرانسه تولید می شوند. ضد آفتاب های درماتیپیک در مدل ها و انواع مختلفی تولید می شوند. هر کدام از آن ها دارای خواص و ویژگی های مختلفی هستند که برخی از این خواص باعث شدند تا ضد آفتاب مورد نظر جزو مناسب ترین، محبوب ترین و پرفروش ترین ضد آفتاب ها در بین عموم مردم باشند.

محبوب ترین مدل های ضد آفتاب های درماتیپیک

درماتیپیک برندی مطرح در زمینه تولید انواع محصولات مراقبتی پوست بوده که با تولید انواع کرم های ضد آفتاب توانسته مشتریان خاص خود را داشته باشد. این برند ضد آفتاب های مختلفی را برای انواع مختلفی از پوست ها تولید کرده است. اگر پوستتان از نوع چربی بوده و دائم در حال دیدن جوش های مختلف هستید و یا حتی قسمت های مختلفی از پوست صورت شما خشک است؛ می توانید به سراغ دو دسته ی عمده این برند رفته و با توجه به رنگی بودن یا نبودن کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست خود را تهیه کنید. پرفروش ترین مدل ضد افتاب درماتیپیک را می توان محصولات زیر دانست:

ضد آفتاب درماتیپیک پوست چرب و جوش دار

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که پوست صورت بسیار چربی دارید و نمی دانید چگونه می توانید علاوه بر کنترل چربی پوست خود از آن در برابر اشعه های خطرناک خورشید نیز محافظت کنید، می توانید به دنبال استفاده از ضد آفتاب های فاقد چربی درماتیپیک بروید. این دسته از ضد آفتاب ها مناسب برای پوست های جوش دار است که SPF آن برابر با 50 است. این دسته از ضد آفتاب ها با توجه به آنکه مختص برای پوست های جوش دار و چرب است توانسته جزو محبوب ترین و در عین حال پرفروش ترین ضد آفتاب ها از این برند باشد. این دسته از ضد آفتاب ها دارای مزایای مختلفی است که می توان به فرمولاسیون بسیار خاص، عدم ایجاد لکه سفیدی روی پوست، دارا بودن آنتی اکسیدان آن اشاره کرد.

ضد آفتاب درماتیپیک پوست خشک

اگر قسمت های مختلفی از پوست صورت شما خشک است، می توانید به سراغ استفاده از ضد آفتاب های درماتیپیک پوست خشک بروید. این محصول پوست شما را مرطوب نگه داشته و اثر آبرسانی دارد. نفوذ این ضد آفتاب به لایه های عمقی پوست باعث جلوگیری از ایجاد انواع چین و چروک پوست می شود. هدف اصلی و مهم این دسته از ضد آفتاب ها حفاظت پوست در برابر اشعه های خطرناک خورشید است؛ پس SPF این محصول برابر با 50 است. ضد آفتاب های مدل هیدرا درماتیپیک به دلیل مقاومت در برابر آب و تعریق جزو پرفروش ترین محصولات در بین ضد آفتاب های درماتیپیک خشک هستند.

این محصول در 3 رنگ مختلف تولید می شوند که شما می توانید با توجه به نوع طیف رنگ پوستی خود یکی از ضد آفتاب های رنگی درماتیپیک برای پوست خشک را تهیه نمایید. در تولید و ساخت ماده ی این ضد آفتاب، انواع مختلفی از روغن ها از جمله روغن جوجوبا، جلبک دریایی و آلوئه ورا استفاده شده است.

ضد آفتاب های فلویید درماتیپیک برای پوست مختلط

ضد آفتاب های فلویید درماتیپیک دارای فرمولاسیون بسیار خاصی است که می تواند کمک زیادی به کنترل چربی پوست شما کند. این دسته از ضد افتاب ها نیز در برابر تعریق و آب مقاوم بوده و جزو ضد آفتاب های بسیار سبک به حساب می آید. SPF این کرم نیز برابر با 50 است که می تواند انتخابی مناسب برای افرادی باشد که دارای پوستی مختلط هستند.

ضد آفتاب های درماتیپیک ضد لک

یکی از پرفروش ترین محصولات برند درماتیپیک در بین ضد آفتاب های آن، ضد آفتاب های ضد لک آن است. این دسته از ضد آفتاب ها حاوی ترکیبات بسیار ویژه بوده که کمک زیادی به روشن شدن پوست صورت شما می کند. این دسته از ضد آفتاب های این برند دارای بافتی بسیار سبک بوده که باعث باز شدن منافذ بسته پوست صورت شما می کند. باز شدن منافذ پوست صورت باعث جلوگیری و یا کاهش جوش های پوست صورت نیز می شود؛ پس این دسته از ضد آفتاب ها علاوه بر مزیت های دیگر فاقد چربی است. این دسته از ضد آفتاب ها مناسب برای پوست های کدر و مستعد لکه است.

سخن پایانی

ضد آفتاب ها می توانند انتخابی ایده آل برای حفاظت از پوست صورت در برابر انواع اشعه های خطرناک خورشید باشند. این دسته از ضد آفتاب ها به دلایل مختلف اعم از سبک بودن بافت و فاقد چربی بودن جزو پرفروش ترین محصولات این برند قرار گرفته اند. دقت داشته باشید تمامی ضد آفتاب های تولید شده توسط این برند تحت لیسانس بوده و spf آن برابر با 50 و یا بیشتر از 50 است.