صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۹ تير ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۰۲۱۴
تعداد نظرات: ۲۳۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
انتقادات یک دانش آموز حاضر در جلسه از اظهارات عباسی
چرا آقای حسن عباسی همان سالهای پخش «یوگی و دوستان» که اواخر دهه شصت بوده و البته من هنوز متولد نشده بودم، در مورد این سریال صحبت نکرده و مانع پخش این سریال موهن در مورد حضرت نوح نشده است؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسن عباسی در تازه ترین ادعای خود گفت که سریال «یوگی و دوستان» توهین به حضرت نوح بوده است.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ حسن عباسی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای اتحادیه‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمان عنوان کرد: بنیان دروس زیست در دبیرستان و دانشگاه‌های ما داروینیزم است و حرف‌های اسلام به کتاب‌های درسی ما وارد نشده است.

عباسی تصریح کرد: مشکلات ما در جنبش نرم‌افزاری تولید علم این است که زیست‌شناسی ما داروینی است.

وی افزود: دشمن با علوم حسی و تجربه غیب را مورد هجمه قرار داده‌اند و افراد حرفی را که اساس آن غیب است، قبول نمی‌کنند.

عباسی بیان کرد: طی 20 سال اخیر ملائکه مورد هجمه گسترده قرار گرفته‌اند و با ساخت فیلم و سریال به ملائکه از جمله جبرئیل اهانت کرده‌اند.

وی از ساخت 200 قسمت سریال علیه ملائکه خبر داد و اظهار داشت: این سریال به راحتی در دسترس جوانان ما قرار دارد.

عباسی با اشاره به هجمه دشمن به انبیا گفت: با ساخت انیمیشن «یوگی» که در ایران نیز پخش شد، شیخ‌الانبیا حضرت نوح (ع) را مورد اهانت قرار دادند.

اما در این مورد ، یکی از دانش آموزان حاضر در محل سخنرانی حسن عباسی با ارسال پیامی به «انتخاب» چهار سئوال کوتاه از حسن عباسی پرسیده که به گفته خود «نتوانسته بر خجالت خود غلبه کرده و این سئوال را رودر رو از عباسی بپرسد» در پی می آید:

1 . چرا آقای حسن عباسی همان سالهای پخش «یوگی و دوستان» که اواخر دهه شصت بوده و البته من هنوز متولد نشده بودم، در مورد این سریال صحبت نکرده و مانع پخش این سریال موهن در مورد حضرت نوح نشده است؟

2. اینجانب نیز مانند جناب عباسی موفق به تماشای این سریال «موهن» شده ام، اما تحلیل فلسفی - روانشناختی (!) من در مورد این سریال این است که در واقعه حضرت نوح کشتی در سیل و طوفان حرکت کرد و پیروان ایشان را نجات داد، اما در سریال «یوگی و دوستان» یک کشتی پرنده تعدادی را به این سو و آن سو می برد وو لحظات مفرحی را برای کودکان و بینندگان (و احیاناً جناب عباسی) مهیا می کند.

3. آیا جناب عباسی که رکوردار سخنرانی در کشور هستند و در همه سخنرانی ها، «توهم توطئه» را تا سر حد مرگ بسط می دهند ، به خاطر اینکه در جمع دانش آموزان صحبت می کنند ، حق دارند برنامه های دوران کودکی را با توهم خود گره بزنند؟

4. آقای دکتر!! از تصاویر زیر چه استنباط می کنید؟ به نظر شما توهینی دیده می شود؟ اوه اوه!






کارتون یوگی و دوستان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳۵
در انتظار بررسی: ۶۷
غیر قابل انتشار: ۸۰
ناشناس
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
اینکه فکر کنیم دشمن در حال توطئه چینی نیست ، حماقت محض هست.
فقط احمقها بیش از حد خوشبین هستند.
غریبه
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
ببین خداوکیلی دین و ایمان ما دست کیه بعد میگن اسرائیل و آمریکا میخواد اعتقادات و ایمان مردم و ازشون بگیره دکتر تا جنابعالی و امثال تو این مملکت هست امریکا و اسرائیل باید جلوی شما لنگ پهن کنن
ناشناس
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
واقعا که...
ناشناس
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
بايد به حال مملكتي كه صاحب تريبونهاي آن چنين دسته گلهائي هستند از صميم قلب گريست.....
سوری
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
گفتند از کنار مشکلات به سرعت رد شوید و بگویید "میگ میگ". نمیدانند مشکلات روی ما نشسته و میگوید "انگوری انگوری".
ناشناس
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
من که میدونم ازکجا میسوزی ازنقدهایی که ایشون دردولت اصلاحات ازهاشمی و خاتمی و دوستانتون داشت توی کامنتها هم موج میزنه پس آب بریز اونجات که میسوزه به دوستانیکه که حسن عباسی را مزدور خطاب کردن هم میگم کافرهمه را به کیش خود پنداردنه اینکه شما خودتون پول میگیرین فکر میکنید همه مثل خودتونند
استهبان
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
عباسی: توهین به عقل. منطق. شعور.شرافت. انسان
مرگ بر کمونیست
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
من هم اتفاقا در جلسه ایشان هم حاضر بودم. ایشان دیگر کم کم دارند ماسک هایشان را برمیدارند و این خوب است/ فقط مانده ام که سیاسیون ما هنوز چطور متوجه نشده اند که او از تفکرات و پروژه های سوسیالیسم انترناسیونالیسم که از سازمانهای سوسیال دمکرات است نسخه برداری و برای ما نسخه تجویز میکند؟
آی مردم تو را به خدا تا دیر نشده برای این یک مشت توده ای(بخصوص شاخه عدالتخواه) که با هزار نیرنگ و فریب خود را خودی جا زده اند فکری بکنید/ بیش از حد نفوذ کرده اند
خودم
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
اگر میبینید که این جناب پورفوسور از این صحبتها دست برنمیدارد به این علت هست که حرفهایش خریدار دارد(متاسفانه).مادامی که که مردم پای صحبتهای امثال این پورفوسور مینشینند کماکان از این حرفها خواهیم شنید.مشکل از مخاطب هست نه این جناب.
ناشناس
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
معرکه ای آقای عباسی واقعا دستت درد نکنه نیم ساعت خندیدم . غوغا کردی انصافا آخرشی . نه کسی قبل از تو و نه بعد از تو بر تو سبقت نگرفته و نخواهد گرفت .
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید
حسین
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
در اینکه عقل شما انتخابی ها و افرادی که نظر دادند در این حده که از هرچی می بینند خوششون بیاد و بخندند شکی نیست ؛ اما بهتر ایننه که در مورد هرچیزی تحقیق کنید
ذره ای مطالعه به شما امکان این رو میده که بفهمید خیلی از این کارتون ها با علیه مفاهیم دینی اسلام ساخته میشه و به خورد ماها داده میشه

مطلب نوشتن برای بالابردن بازدید مهم نیست
یک ساعت تفکر خیلی بهتر است
تيبا
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
هر چه سريعتر به قوطي لپ لپ !
ناشناس
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
اگربخواهیم همه چیزروبهم ربط بدیم خیلی ازسریالهای تلویزیونی روحتی سریالهای مذهبی رومیتوان توهین به اسلام تلقی نمودمن حاضرم بادیدآقای عباسی سریالهای خودمون روباهمین دیدنقدکنم .مثلاسریال حضرت یوسف(ع) رو ولی میترسم کم کم به همه بادیدمشکوک نگاه کنم .واین کم کم تبدیل به بیماری میشه .
عباس
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
تو دوره خاتمی که وضعیت صد برابر الان بهتر بود این اقا CD میداد بیرون که وای مردم از گرسنگی مردن آی دخترای ایرانی رو دارن صادر میکنن دوبی و از این جور چیزا. الان با ابن همه بدبختی تو این مملکت با این همه گرونی این اقا از این حرفا میزنه.
ناشناس
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
شما که ادعای ("انتخاب" نظراتی را كه حاوی توهین است، منتشر نمی كند) را دارید.چرا این همه توهین به آقای عباسی را منتشر میکنید.مثل(من فکرمیکردم فقط دکترکپی که به ایشان بدون دلیل گیرمیده ولی بااین نظریه متوجه شدم که بی دلیل هم نبوده ----تاب تاب عباسی بپا مارو نندازی! ---این آدم دیگه آخر توهمه!! معلوم نیست از کجا در آورده این چرت و پرتهارو! ---نظرایشون درباره بازی تاب تاب عباسی چیست؟؟ )خوب بلدی از آب گل الود نهنگ بگیری.منتشرش نکن.چون توهین به خودته
ناشناس
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
اين آقا مشنگ است بعضي وقتها فيلمهاي ماهوارهاي را تحليل ميكنه بعضي وقتها كارتون بچه ها را تحليل ميكنه بعضي وقتها مسائل استراتژيك را معلومه ايشون چه كاره اند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
اگر اینطوره ، پس تو چه بیکاری بودی که نشستی همهء نظرات آقای عباسی رو نگاه کردی !!!
ناشناس
| |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
مشنگ
سعید
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
با این نظر مغز متفکر و نابغه کشورمان تمام مشکلات اقتصادی رفع و حل گردید
ناشناس
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
سلام !
تو قسمتی از این کارتون رسما روی کشتی نوشته شده : Noahs Arc این به نظر دوستان چه معنی میده ؟
ناشناس
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
اصلا توهین به جناب نوح بوده نکه غربی های و صهیونیستهای دهه 50 و 60 میلادی خیلی کمونیست بودن و باید خودشان و با دست خودشان به اعتقادات مذهبی شان توهین میکردند !!!!
و اصلا اونها پیش بینی کرده بودند چندین سال بعد از ساخته شدن یوگی و دوستان در ایران انقلاب اسلامی راه می افته و برای آن موقع این کارتون توهین کننده را بر علیه مسلمانانی از نوع عباسی ساخته اند.
ناشناس
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
انتخاب مدعی شده 4 سوال را یک دانش آموز پرسیده و به انتخاب پیام کرده.آیا واقعا اینها سوالات یک دانش اموز است یا ....؟؟؟ سوال آخر کاملا تصویری است.لابد عکسها را هم برای انتخاب آن دانش آموز mms کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
ببخشید متن را نخوندی
کجا گفته پیامک که ما ندیدیم؟؟
البته شمابصیرت داری ومیبینی ونظرت رابااسم های مختلف می نویسی
هادی
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
سلام . به نظر من اگر قرار باشه مقداری از این کارتون توهین باشه که ( نیست ) : آقای عباسی که فکر می کنید خیلی عالم هستید اگر قرار باشه توهیت باشه توهین به حضرت سلیمان نبی (س) است نه توهین به حضرت نوح کی نوح با کشتیش پرواز کرد و از همه بدتر توهین به مردم هست نه کارتون یوگی منظورم حرفهای آدمهایی مثل عباسی که رسانه ها چاپ یا پخش می کنند آقای عباسی متاسفانه مانند ( بعضی ها ) مردم را هالو و احمق فرض کرده.
ناشناس
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
فقط تیتر برم بازم تو انتخاب واقعا شیطونی آقای مبادی اداب "کشف جدید حسن عباسی: سریال «یوگی و دوستان» توهین به حضرت نوح بود"
ناشناس
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
چند سالی هست که تفکرات ایشون کلا عوض شده....چرا و به چه دلیل فقط خدا میدونه......
ناشناس
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
درد و بدبختی مون فقط همینه دیگه. از این به بعد هی فرت و فرت میان کارتونارو تجزیه می کنن ببینن به 124000 پیغمبر توهین شده یا نه
داود
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
انتخاب خواهش میکنم این مطلب مرا نمایان کنید
جناب عباسی میدونم الان در این صفحه را انالیز میکنی ناسلامتی تئوریسین هستی !!!!
گیرم که مطالب دوستان که منعکس شد بر فرض محال اشتباه..ولی اگر وجدان داشتی یوسف پیامبر که توهین شد در روزنامه شریعتمداری را نقد میکردی و این را میدانی که یوگی و دوستان از یوسف پیامبر مهمتر نبود
ول افسوس که سکوت کردی ...
حسین
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
توصیه می کنم که آقایان روانزاده و عباسی در سیما یک برنامه ای رو ترتیب بدن (البته زنده)حداقل اوقات فراغت مارو پر می کنن خیلی هم مفرح میشه .
و نکته انیجاست مردم سراغ ماهواره نمی رن!!!!!!
ناشناس
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
خدمت دوست منافق وخیانتکارم انتخاب عزیز عرض سلام دارم منافق جان اطمینان داری این سوالات فلسفی بالا کار یه داننش اموزه؟ویا از کی دریافت پیامک داری که ماخبر نداریم؟اگه راست میگید یکی تون برید باهاش مناظره کنید چرا برعلیه افراد میزنید واقعا منافقین از کفار هم بدترن.اه اه اه
ناشناس
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
یکی بیاد اینو جمع کنه زده سرش
امیر
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
میگم حسن عباسیو بی خیال ،مونده درک و فهم بالایه این دانش آموزتونم که انتخاب! میخونده و بعد خجالت میکشیده و درد و دلشو با انتخاب مطرح کرده؟
خر خودتی اخوی
نکنید اینکارو
مرگ بر انگلیس بگید
عادل فرحانیان
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
راستی بالا رفتن قیمت ارز و طلا توهین به کسی حساب میشه یا نه؟
وضعیت نابسامان اقتصاد کشور در حال حاضر توهین به کسی هست یا نه؟
تحریم شدن کشور توهین به کسی حساب میشه یا نه؟
آقای عباسی از شکم پری این حرفا رو میزنن و نه از روی عقل و منطق و تدبر!
ناشناس
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
مشكل اين عباسي نيست. مشكل اينه كه تو همين صفحه هم همفكراش ديده ميشن. مشكل توهم توطئه هست. مشكل مغز هاي آكبند هست. مشكل ناآگاهيه كه تو جامعه به وفور ديده ميشه
ناشناس
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
بچه های این دوره زمونه عجب باهوش شدنا!!!چه سوالیی میپرسن. زمان ما جرات نداشتیم پامونو جلو با بابامون دراز کنیم. انتخاب خودمونیما حرفتو به اسم یه بچه تموم کردی.
ناشناس
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
‫البته منظور از سریال یوگی بر ما پوشیده است، و اما استاد بفرمایند، دوست گرمابه و گلستان ایشان، برادر "اسی" ، با تهیه فیلمهای آنچنانی، چه خدماتی در زمینه کوبیدن علم اسلام در سرزمین کفر انجام داده، منظور اصلی ایشان از صحنه های آنچنانی جهاد با کفار و به کنیزی گرفتن آنها بوده یا چیز و چیز های دیگر؟!
ناشناس
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
‫استاد مکرم ، جناب آقای عباسی- به نظر شما دشمن در شخصیت "بوبو" کدام از مقدسات ما را مورد حمله قرار داده؟ و "گوریل انگوری" کنایه به کدام شخصیت بزرگوار است؟
ناشناس
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
لطفا گزارشی از بودجه هایی که دریافت می کنی برای تهیه این گزارشات بی سر و ته ارائه بده آقای استراتژیست!
ببخشید برجینیسکی جهان اسلام!!!
ناشناس
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
دکتر لطفا راجع به سریال رابرت هم یک توضیحی بده.
الفی کینز هم یک کمی مشکوک میزنه!
پرفسور بالتازار هم لابد روح جنبش نرم افزاری تولید علم رو مورد هدف قرار داده و داره مشاهیر جهان اسلام رو مسخره می کنه!
ملوان زبل چه کسی رو مسخره می کنه!
سند باد هم لابد حضرت سلیمان رو مسخره کره!
سرندیپیتی هم تبلیغ فحشا و زن پرستی بوده لابد.

دکتر همه دنیا دست به دست دادن تا تو رو سرنگون کنن ! از طریق کارتون خارجی! یه موقع تلویزیون نگاه نکنیا!
كيوان
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
دمت گرم دكتر عباسي ، خوب جايي رو زدي ، آب ريختي تو لونه شون همه ريختن بيرون. نظر سازهاي بي بي سي رو ميگم .
آب رو بريزيد همونجايي كه ميسوزه
داود
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
یعنی خداوکیلی بیکارتر از این عباسی ندیدم بنده خدا زده بالا.یارو چقدر بیکاره که نشسته کارتون نگا میکنه بعد به خودش میگه من دکترین دارم.....
ناشناس
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
انتخاب.
هنوز بچه ای که بفهمی دکتر چی میگه.
با این رفتار غیر ژورنالیستی واست متاسفم.
من که می دونم مشکلت با دکتر عباسی چیه...
شاهين
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
يوگي و دوستان؟؟؟ بي خيال حاجي. اگه ميخواين توهين به پيامبر رو ببينيد به روزنامه كيهان مراجعه كنيد كه كاريكاتور پيامبر رو چاپ ميكنه.فكر كنيد تو كشور اسلامي روزنامه كيهان حضرت يوسف (ع) رو به تمسخر ميگيرن اونوقت گير دادي به يوگي و دوستان. اون هم بر اساس برداشت شخصي.
مسلمون
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
ایشان مانند اکثر اصولگرایان خود را در تمام زمینه ها صاحب نظر میداند.اظهارات قبلی ایشان در زمینه طرح موشک زدن به دبی ،تسلیحات،تحلیل جنگ عراق ،علم اقتصاد،سیاست،تکامل بشر ،زیر سوال بردن ملاصدرا و اتهام عدم درک قرآن توسط علامه طباطبایی و آقای جوادی آملی و...باعث انبساط خاطر گردیده بود که اینبار در زمینه هنر نیز بیانات مبسوط ایشان ما را مشعوف نمود.
خان عمو
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
قلبن دوستشون دارم اما با این نظریه موافق نیستم.
ناشناس
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
خدا شفاش بده ما رو هم به حق امام زمان از دست اين .......ها نجات بده.انشااله
ناشناس
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اتفاقا من هم خیلی در این مرد فکر میکنم که چطور بزبز قندی 3 تا بچه ی قد و نیم قد داشت اما شوهر نداشت؟ D:
مسعود
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
یاد دایی جان ناپلئون افتادم
فقط نمیدونم نقش "مش قاسم" رو این وسط کی بازی میکنه؟
از سار کاشان
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
دوختن زمین و آسمان از قبول حرفهای ایشان راحت ترست!
حسن
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اقای عباسی...نظرتون درباره ی مگ مگ ودوستان زبل چیه؟
Amiri
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
به نظر من آقاي عباسي به خاطر توهين به حضرت نوح و شبيه سازي غلط در ذهن خود و نشر افكار غلط بايد پاسخگو باشد
هما
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
توی فرهنگ لری به این آقا میگن دیندامال!یعنی حالا که 20سال گذشته نشته تحلیل کرده بنده خدا...
ناشناس
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
انتخاب من به عباسی کار ندارم اما تو خیلی تابلو دروغ گفتی نکنه سوال چهارم رو هم با اون عکسا همون دانش آموز اونم از محل سخنرانی فرستاده ؟آخه خیلی تابلو سوالات خودتو مطرح کردی خداییش خوش دارم اینو بذاری
محمد
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اولا این بحث رلطب به الان نداره و این حرف جناب عباسی مربوط میشه به سال قبل.دوما اگر دوستان به جای مقایسه پسر و پدر شجاع با حضرت ابراهیم و اسماعیل و یا مقایسه حاج زنبور عسل با حجاج بیتالله الحرام که خود این مقایسه توهینی مستقیم به این مقدساته ، می رفتن و کمی مطالعه می کردند بد نبود.در مکالمات و مکاتبات رزو مره انگلیسی چه رسمی و چه غیر رسمی هر جا بخوان به کشتی اشاره کنند از واژه ship استفاده می کنند و تنها در یک مورد از کلمه ark برای کشتی استفاده می کنند اونم وقتیه که بخوان به کشتی حضرت نوح اشاره کنند.روی کشتی یوگی هم نوشته شده Yogi's Ark که با توجه به این لینک که یکی از دوستان قبلا قرار داده بود و در اون اشاره به فراماسون بودن والت دیزنی شده( با سند و مدرک ) حرف جناب عباسی چندان بی ربط به نظر نمیرسه.البته من به هیچ عنوان سعی در توجیح شخصیتی به نام دکتر؟عباسی ندارم.فقط از اینکه دوستان ندانسته نظر میدن متعجب شدم.در ضمن کسانی که مثل خود من ماهواره استانی دارند و تمام شبکه های استانی رو می تونند تماشا کنند حتما این روزا سر ظهر ملاحضه می کنند که یکی از شبکه های استانی کارتون یوگی و دوستان رو پخش می کنه.قابل توجه دوستانی که میگند از سال 68 به بعد کارتون قدیمی پخش نشد.

لینک مربوط به اثبات فراماسون بودن والت دیزنی :

http://www.jc313.ir/1390/10/%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%85%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%86%DB%8C-18/
پارسگو
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
من سایت دانلود کارتون دارم.حالا اینو بزارم یا نه ؟ عجب بدبختی داریم.میترسم پیلتر شم :))
طاهره
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
همون طور که میدونید یکی از گسترده تزین و مهم ترین ابزارهای دشمن رسانه ی جمعی از جمله فیلم و کارتون هست و مطمئن باشید بی هدف کاتونی نمی سازن.مثلا توی کارتون میکی موز به دستکش های سفید اونم تو دستهای موش دقت کردید یا حتی تو تام و جری که همیشه موش از گربه زرنگتره...!
ناشناس
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
خداییش چه دل خجسته ای داره ایشون تو این شرایط رمز گشایی از کارتون یوگی دغدغه ایشان است!!!! به عقل جن هم نمی رسه جل الخالق!!!!!!!!
عریضه نویس
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
واقعا آدم چی باید بگه ...
فکر یه نفر آخه چقدر می تونه منفی باشه؟
یهو بگو کارتون "سنباد" هم که سوار قالی پرنده می شد توهین به حضرت سلیمانه !!!
یا مثلا چطوره بگی کارتون "می تی کامان" با اون عصاش توهین به حضرت موسی ست !!!
ناشناس
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
در تصویر یکی مانده به آخر ( حرکات موزون ) به ساحت مقدس مرحوم مغفور ( یا شاید هم مرحومه مغفوره ! ) مایکل جکسون توهین شده بود !
پزشک اعصاب
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
یداله جان !
صبحها قرص صورتیه
بعد از ظهرقرص آبیه
نکنه دوباره اشتباه خوردی؟!
امید
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
ادم باید خیلی کم حافظه باشه ندونه چرا انتخاب داره از حسن عباسی انتقاد میکنه و سلاح انتخاب تو این موضوع سطحی نگری خوانندگاشه
فقط امیدوارم که نظرم درج بشه...
lila
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
مشکل اصلی این جاست که همه ی شبکه های جدید تلویزیونی از پویا گرفته تا نمایش و غیره، رو آوردن به پخش کارتون های قدیمی اون هم به کررررررات!!!
تو رو خدا کارتون جدید پخش کنید تا آقای عباسی هم سوژه ی حدید داشته باشه واسه تحلیل های فنی ش!
ناشناس
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
آقای دکترعباسی شحصیت محترم وباهوشی است ونظراتش متقن است
ناشناس
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اواخر دهه شصت نبود و اوایل دهه شصت پخش می شد. اصلا از 68 به بعد، تقریبا تا سال ها هیچ کارتون قدیمی پخش نشد. لطفا دقت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
ما که متولد اواخر دهه 60 هستیم یادمون دهه ی 70 پخش می شد
ناشناس
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
کارتون فوتبالیست ها هم از این منطق جدا نیست و توهین به فوتبالیست های زحمت کش ما بود و این کارتون بعد از 15 سال اثر منفی اش را در بین فوتبالیست های جدید که در زمان آنها این کارتون پخش میشد گذاشت و باعث شد ایران در مقابل لبنان بازنده بشه و باعثه صعود نکردن ایران به جام جهانی 2010 شد مرگ بر تمام کارتون های شرقی غربی تحلیل جالبی بود نه انتخاب چاپ کن و گرنه دیگر تحلیل نمیکنم
ناشناس
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اینجوری بخوایم نگاه کتیم پت ومت هم توهین به مجلس و دولت ایرانه
پاسخ ها
maryam
| |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
خدا خیرت بده ....
کلی خندیدم ....
ناشناس
| |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
خدا لعنتت نکنه....نصف شبی مردم از خنده...
ناشناس
| |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
لطفاً واقعیات رو با توهمات قاطی نکنید!
ناشناس
| |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
ای ناقلا
ناشناس
| |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
آفرین 100000
ناشناس
| |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
گل گفتی.
ایرانی
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اللهم اشفع کل مریض!
ناشناس
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
دکتر عباسی شخص بزرگی هستند..و تاکنون هزاران تحلیل درست از فیلمها کرده اند...به فرض به خاطر یک اشتباه نباید زحماتشون رو ضایع کنیم...
پاسخ ها
محسن
| |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
در خصوص شخيص بودن ايشون شكي نيست ولي ادعاي شما در خصوص تحليل درست ... تازه اونم هزاران فيلم !!!!جاي تامل داره بر چه اساسي ميفرماييد؟؟؟؟؟ من دقيقا خاطرمه در ساعات و روزهاي اوليه حمله زميني و هوايي امريكا به عراق ايشون در برنامه تحليلي شبكه خبر بعنوان تحليل گر نظامي از موسسه وابسته به سپاه در برنامه حضور داشتند و واقعا سوژه مناسب طنز پردازان شده بود خواهشمندم به ارشيو سيما مراجعه كنيد در خصوص فيلم ها بايد منتقدان ديگه هم صاحب نظر در سينما نظر بدهند.
خواننده انتخاب
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
مگه غیر از اینه ناتوی فرهنگی از هر ابزار دیگه ای که غرب داره قویتره ماها اینقدر فیلمها و سریالهای غربی دیدیم که واسمون عادی شده اما اونها اساسی ترین مفاهیم ضد الهی و مادی و تبلیغاتی و...... به ظریف ترین و غیر مستقیم ترین شکل به خورد ما می دهند حتی نوع سلام کردن حتی کلماتی که روی تیشرت ها و ..... است همه شاید کم باشد چند کلمه باشد چند شکل یا نماد باشد اما مفاهیمی دارد که خیلی ها متوجه نمی شوند یا بعدا برایش مفهوم می سازند اما کم کم این نمادها عادی بعد تفکر پشت ان نماد هم عادی و........ قران را ببینید می فرماید الم یا حروف خاصی پشت هم یعنی رمزنگاری برای اهل فن البته عده زیادی هم نمی فهمند اما گفته شده برای اینکه زمینه فهم این کلمات خاص در زمانی خاص برای ما از مدتها قبل اماده شود نباید به هر چیز بدبین بود اما نباید غافل شد که یک تانک یک دفعه درست نمی شود هزاران قطعه دارد که به تنهایی شاید بگوییم این یک پیچ است مهم نیست اما اون پیچ یک تانک است نه یک اسباب بازی بی اهمیت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
برو بابا با اون ناتوی فرهنگیت.اه
ناشناس
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
بابا این عباسی خیلی باحاله کلی لحظات خوش می آفرینه
ناشناس
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
نظرایشون درباره بازی تاب تاب عباسی چیست؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
شرمنده خودم هستم که هم نام چندنفرهستم
1-خلفای عباسی
2- این عباسی
3-اون عباسی کاشف حشرات وتعمیرکار لایه اوزون و صاحب تز استهلاک خانمها
ناشناس
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
بابا هنری کوتاه بیا
بهنام
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
به حول قوه ي الهي داريم از طالبان و القاعده هم پيشي ميگيريم . ايراني ميتواند
ایرانی
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
جناب دکتر عباسی فقر و فحشا دیگه وجود نداره که شما ساکت شدید ! یا زمان خاتمی داشت آب سر بالا میرفت ؟! ...
علي
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
به اين در روانشناسي ميگن توهم توطئه. تئوريسين متوهم.
ناشناس
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
خدارحمتت کنه دهخدا که چرندوپرندت از مد افتاد!!!
ناشناس
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
حسن عباسی،سعید قاسمی،حسین روازاده،پناهیان،سلحشور.....
صاحب نظران کشورمون از سال 84...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
عالی بود حرفت.خدایاااااااا
يكي از همين دانشجوها
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
جدي ميگي ؟ ! اوه اوه . . .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
دانش امورها بوند دوست جلبکی من
ناشناس
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اما در این مورد ، یکی از دانش آموزان حاضر در محل سخنرانی حسن عباسی با ارسال پیامی به «انتخاب» چهار سئوال کوتاه از حسن عباسی پرسیده که به گفته خود «نتوانسته بر خجالت خود غلبه کرده و این سئوال را رودر رو از عباسی بپرسد» در پی می آید:

اون دانش آموز خود فقیهی بز دل بوده ! آخه مزدوز ! کجای این سایت کثیفت شماره پیامک دادی ها؟؟؟
دروغ گو کم حافظه است...
دوست عزیز ، مگر فقط از طریق پیامک قابلیت ارسال متن و یادداشت به «انتخاب» وجود دارد؟ جهت اطلاع شما، از طریق بخش «تماس با انتخاب» روزانه صدها یاداشت و پیام ارسال می شود.

ما را در سرزمین وحی دعا کنید و ان شالله فرصت کم نظیر حضور در این سرزمین را با چرخیدن در اینترنت تلف نکنید و به واجبات و مستحبات برسید. ان شالله
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
چرانظراین شخص که دهها پیام بانام های متفاوت داده را درج می کنی ولی به نظرات دیگران که میرسی دست به عصا را میری؟؟؟
ناشناس
| |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
این یارو از او نون به نرخ روز خورهاست که با پول ملت رفته سرزمین وحی انتخاب جان داعاش بخوره تو سر خودش
lily
| |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
البته می دونم که خودتون می دونید، اما ایشون سرزمین وحی حضور ندارن، از وی پی ان استفاده می فرمایند.
ناشناس
| |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
عزیز برادر انتخاب گفته "پیام" نگفته "پیامک"
درضمن میگی سایت انتخاب کثیفه؟
چرا کثیفه چون کثیف کاری خیلی ها رو رو می کنه کثیفه؟
من شخصاً می گم اگه بفهمم روزی انتخاب هم تحت تاثیر بعضی مسئولین بخواد سانسور خبر کنه ، هیچ وقت سراغش هم نمیرم !
ناشناس
| |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
تو سرزمین وحی از کی مزد میگیری بیای انتخاب کامنت توهین امیز بزاری ! مزدور خوتیو 7 جد آبادت
ناشناس
| |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
آقای فقیهی در نوع اخباری که درج می کنی خدا را در نظر بگیر و بدان شدی آب به آسیاب ریز دشمن ... از پیامهای سایر دوستان هم ممنون...
پارسگو
| |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
انتخاب تنها سایتی بود که من تونستم مطالبشو بدون اینکه منو اذیت کنه بخونم و دنبال کنم.بدون تخریب کردن و نقد های منطقی.واقعیت برات سخته ناشناسی که رفتی مکه ولی داری تهمت و افترا میزنی.متاسفم!
جمال
| |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
خطاب من به دوستی هست که از عربستان مطلب نوشته و انگار که ایشان برای حج هم رفته اند: من از طرفداران پرو پاقرص سایت انتخاب هستم ، آقای فقیهی در عین جوانی تنها با 26 سال سن سایتی را راه اندازی کرده اند که خیلی ها هواخواه او هستند و گروه هایی نیز هستند که تاب و تحمل نوشته های سایت او را ندارند. آیا این وضع صحبت کردن با جوانی نخبه صحیح است؟
ناشناس
| |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
این ادبیات من رو یاد بعضی ها انداخت که فکر می کنن خدا فقط مغز رو به اونها داده. انتخاب از تحملت که پیام این فرد بی ادب رو منتشر کردی واقعا متشکرم واقعا متشکرم.
امیدوارم خداوند به اینها ادب عنایت کنه!
ناشناس
| |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
این برادر نخبه بسیاری از پیام های منطقی بنده و دیگران را منتشر نمی کند پیام هائی که در آن به هیچ کس توهین نشده ایشون برای مظلوم نمائی این پیام را منتشر کرد
این التماس دعائی هم که گفته از سر اخلاص نبود...
خودش بهتر خودشو می شناسه...
هممون خودمونو بهتر می شناسیم...

این آقای به اصطلاح نخبه برای اظهارات سلحشور چند صفحه مطلب می نویسه و با توسل به آیات و روایات دیگران رو تشویق به شکایت می کنه و بعد در محکومیت شهادت شهدای هسته ای کار خاصی انجام نمی ده...
چرا در تحلیل اقدام موهن اخیر علیه پیامبر اسلام و تحلیل آن اقدام خاصی انجام نداد؟؟

فقیهی تو چه بخواهی و چه نخواهی چه بدانی چه ندانی عمدی یا غیر عمد مزدور دشمنان این کشور شدی...

منم از خودم عصبانی هستم که همچین سوتی دست شمای فرصت طلب داده ام...

اگر دعام مستجاب بشه برای هدایت خودم و خودت دعا می کنم...

توی این وانفسا مگس نباش و نمک به زخم های این کشور نریز
maryam
| |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
چه قدر بي تربيتي !!!!!
عفت كلام داشته باش ....
امیر
| |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
چقدر انسان باید شقی و بی شرم باشد که در سر زمین وحی و در کنار خانه خدا و حرم مطهر نبی مکرم که فلسفه بعثت خود را (لاتمم مکارم الاخلاق)اعلام فرمودند و در جوار ائمه بقیع که بهترین فرصت برای جبران مافات و توبه گناهان است با این واژه های سخیف و مشمئز کننده، یک دانش آموز و یک سایت خبری را مورد خطاب قرار دهد. یاد آن سخن حضرت صادق ع افتادم که فرمود ما اکثر الضجیج و اقل الحجیج- در مکه چقدر ناله زنندگان زیاد و حاجی های واقعی کم اند.
ناشناس
| |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
""""اون دانش آموز خود فقیهی بز دل بوده ! آخه مزدوز ! کجای این سایت کثیفت شماره پیامک دادی ها؟؟؟ دروغ گو کم حافظه است..."""

آقای ناشناس اگر واقعا در سرزمین وحی حضور داری شیطان را از خود دور کن. این چه الفاظی است که به کار می بری با فرض اینکه فقیهی آدم بدی باشد و .... و دوباره آن را تکرار کرده ای. و...
ارش7
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
پس سند باد به حضرت سليمان و تام و جري به نيرو انتظامي توهين كرده.
ناشناس
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
این کفن من کجاست برم سفارت سوئیس(حافظ منافع آمریکا) رو آتیش بزنم.
ناشناس
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
خیلی از این کارتون ها بعدا معنیش رو شد ، مانند جادوگر شهر اوز
یک دوست
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
با این تیتر زدنت وزن پوشالیتان کاملا مشخص شد اگر خبر گزاری هستید در تیتر نیات پلیدتان را نشان ندهید
امیر
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
دررود بر عباسی تئوریسین که دسته یوگیرو رو کرد واسه جوانان این مملکت .
ناشناس
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
کسی که باعث شد تو زندگی از منطق نیز استفاده کنم اگر چه بعضی ایرادات هم داره ، خدا حفظش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
منطق؟؟
خدابه فریادمون برسه که قبل ازمنطقی شدن چه می کردی؟؟
حتماحالا در کارساخت اخراجیها هستی که قبلا بی منطق بودی
ناشناس
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
زنده باد دکتر عباسی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
واقعا تو اوضاعی که حرفا ونظرها فقط اشک ملتو در می یاره این اقا حرفاش طلاست همه باهم کمی خندیدیم ودلارو فراموش کردیم پس زنده باد عباسی
ناشناس
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
به نظر این حقیر اگر جناب عباسی هم مانند بسیاری ازماها کارمند بودند وکاسه چکنم چکنم دستشان بود حرف زدن معمولی راهم فراموش میکردند چه برسد به طرح تئوری
یکی رسید به یکی گفت عاشق شدی
گفت............نگرفته که عاشقی رافراموش کنی
پاسخ ها
امید
| |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اقای عباسی ی خونه استیجاری داره
ناشناس
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
به هر حال افرادی امثال عباسی باید از یه راهی پول در بیارن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
آره امثال تو این فقیهی مزدور هم ازین راه...
ناشناس
| |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
عزیزم تو که ازسرزمین وحی داری پیام میدی چرا حرمت دهانت را نگه نمیداری؟؟
یاخدای نکرده فیلترشکن فقط برای دیگران جرمه؟؟
ناشناس
| |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
شما و ناشناس دیگر هم در ایران اسلامی هستید ، آقای فقیهی هم که مسلمانه ، فقط اونائی که در سرزمین وحی هستند باید از این حرفها نزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
کارتون رو دوباره نگاه کنید ، و قسمت آخرش رو با دقت نگاه کنید متوجه میشوید ، کاربرای انتخاب فقط بلدند این و اون رو مسخره کنند
ناشناس
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
ايشان مشكل دارند ونياز مبرم به توجه !
ناشناس
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
واقعا دیگه توهم زده...فکر کنم شبا کارتون می بینه...یوگی و دوستان،خانواده دکتر ارنست،مهاجران،پسر شجاع و...
آخه بنده خدا کارتونهای دهه 60 و 70 الان تفسیر و تفکر داره دیگه؟؟!!!
ورهرام
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
این آدم دیگه آخر توهمه!! معلوم نیست از کجا در آورده این چرت و پرتهارو!
ناشناس
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
من موقع پخش اين كارتون به تنها چيزي كه فكر نميكردم حضرت نوح(ع) بود!
ناشناس
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
من اصلا نمی فهمم چرا به این حسن عباسی تریبون میدن حرف بزنه؟!!!!!
ناشناس
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
دانش آموز الان اصلا نمیتونه یوگی رو دیده باشه. انتخاب مثل مرد بگو انتقاد از جانب خودته پاشم وایسا اگه پیاممو چاپ نکنید دیگه روز نامتونو نمی خونم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
روزنامه رو نخون ولی به مطالب سایت یه نگاه بنداز
ناشناس
| |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
کلاغه دیدم سیاه سیاه
گفتم بدو پیشم بیا
اومد وگفتم ای زشت رو
چراتواینقدر سیاه سیاه
گفت ازروزی که این ناشناس روزنامه انتخاب را تحریم کرد!!!!!!
mobiiiii
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
خدایش عباسی اینارو از کجا درمیاره
ناشناس
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
بابا اينا .... اند . يكي اينها رو مهار كنه و اظهار نشر اين .... اشكالي نداره . ما هم هر از چند گاهي سخنراني هاي اين ....مي خونيم مي خنديم ولي تو رو خدا به اينها امكانات نديد تا اين ... گویي هاي ران پريشانه رو دستمايه تصميم گيري و اقدام در مملكت كنند
ناشناس
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
گالیور هم با قد 7 متری توهین به حضرت آدم است
حاج زنبور عسل هم توهین به حجاج بیت الله است
پدر وپسر شجاع هم توهین به حضرت ابراهیم واسماعیل و....................................
وجود آقای عباسی توهین به نوع بشر"
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
گفتی
رضا
| |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
کاملا تایید می کنم افکار آقای عباسی توهین به انسانیت و شخصیت انسانی و عقل و علم است
ناشناس
| |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
مخصوصاآخری
ناشناس
| |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
قربون دهنت گل گفتی
شناس
| |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
ندیده نوکرتم ناشناس.
ناشناس
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اونوقت پت و مت توهین به کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
رئيس بانك مركزي و وزير محترم اقتصاد
دوست
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
آقای عباسی سخنرانیهای شما جا داردخالی از احساسات وبراساس واقعیت باشد.
سها
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اگه کارتون یوگی توهین به حضرت نوحه پس شعر کودکانه ی یه توپ دارم قلقلیه سرخ و سفید و آبیه کنایه ایست از خلقت کره زمین و توهین مسلم به حضرت باریتعالی...



توهم دارین؟....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
نه احتمالا چون توپی که میزنی هوا میره سرخ و سفید و آبیه یه اهانت به ملت فرانسه است من اگه جای فرانسوی ها بودم میریختم سفارت ایرن را با این اشعار نژادپرستانش میگرفتم
ناشناس
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اولا : این نظر جدید ایشون نیست، خیلی قبل تر این نکته را طرح کرده اند.
دوم: فقط توهم توطئه نیست! ایشان کلی استدلال برای این حرفشون دارند که باید کامل سخنران را گوش کرد انوقت هریک از مقدمات را قبول نداشتید رد کنید. و گرنه قرار به اتهام زنی باشه که در مورد غفلت و خوش خیالی و وادادگی هم میتوان اتهام زد.
سوم: اینکه چرا جلوی این سریال را نگرفتید خیلی حرف بی ربطی که واقعا جای جواب دادن هم ندارد
چهارم: نوع تیتر، گزیده برداری مغرضانه و تحلیل شما نشان دهنده آن است که این سایت را ابزاری برای فحاشی قرار داده اید. از ذکر دیگر نکات در مورد سایت شما خود داری میکنم. اما واقعا جای تاسف دارد اینگونه اظهار نظر ها!
مهدی
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
نادانی از سر این به اصطلاح دانش آموز می باره که این نظرات مسخره ر در مورد نظرات جناب عباسی گفت کودک جان اون زمان که من و تو کودک بودیم و می دیدیم جناب عباسی تو جبهه جهاد اصغر بود وقت تحلیل کردن نمادگرایی های جبهه شیطانی غرب رو نداشت بعد جنگ با افزایش مطالعات وتحصیل امروز در مقام تحلیل بر آمده واقعا یک مشت فکر می کنند می شه مردم رو همیشه در نادانی نگه داشت تا یک کلمه حق گفته می شه با مسخره کردن اون رو بی اثر کرد برو یک مقدار در مورد نمادگرایی هنری واستعاره مطالعه کن بعد می فهمی که غرب اصولا هیچ محصول فرهنگی رو رو بدون در نظر گرفتن یک هدف مشخص که پشت اون کار هنری هست به بیرون نمی فرسته وای نظر امروز در خود جهان غرب در حال تحلیل و بررسی شدنه اونها دارند بیدار میشوند بعد یک مشت خود فروخته تو ایران مردم رو هی به خواب رفتن دعوت می کنند. وای بر شما وقتی که همه پرده ها برون افتد و رسوای عالم شوید این جمله آخر به سایت غربگرا ومنافق انتخاب بود
پاسخ ها
lila
| |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
اوه اوه!
ناشناس
| |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
کارتون یوگی و دوستان نخستین بار پیش از انقلاب پخش شد بچه جان.اول از بزرگترت بپرس بعد بیا نظر بده تا مایه آبرو ریزی نشی.آفرین
ناشناس
| |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
ما خودمون نمادها رو میشناسم . زیر جواب من ایمیلت رو بذار تا نادونی خودت و این آقا رو بهت ثابت کنم! شما فکر کردی فقط خودت و این آقا کتاب دستتون گرفتید و بقیه فقط غاز میچروندن ؟!
ناشناس
| |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
ما هم منتظر اون روزی هستیم که پرده ها برون افتد ببینیم کی رسوای عالم میشه.