صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۳ تير ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۸۰۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۲۳ تير ۱۴۰۳
در رئال مادرید از رفتار برخی اعضای رسمی باشگاه به خاطر فروش بلیت‌های رایگان معارفه کیلیان امباپه عصبانی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سه‌شنبه ساعت 13:30 به وقت تهران برای هواداران رئال ‏مادرید روز ویژه‌ای است. روزی که قرار است خرید بزرگ‌شان کیلیان ‏امباپه، در ورزشگاه برنابئو به هواداران معرفی شود. ‏

باشگاه رئال مادرید که تاریخ و زمان برگزاری مراسم امباپه را اعلام ‏کرده بود، هفته قبل از طریق سایت باشگاه گفت که شرکت در این ‏مراسم رایگان خواهد بود. رئال گفت که اعضای رسمی و پرمیوم ‏باشگاه بدون نیاز به در صف ایستادن می‌توانند رایگان در مراسم ‏معارفه امباپه شرکت کنند، ولی برای دیگران این مراسم با اینکه رایگان ‏خواهد بود ولی آنها باید برای حضور در آن ثبت‌نام کنند. ‏

دیروز اعلام شد که تمامی بلیت‌ها فروش رفته و برنابئو در روز معرفه لبریز از تماشاگر خواهد بود تا معارفه امباپه مثل رونالدو در ورزشگاهی پر از تماشاگر و بدون صندلی خالی برگزار شود. 

نکته عجیب ولی فروش بلیت‌های رایگان در بازار سیاه است. برخی اعضای رسمی باشگاه که زودتر و بدون صف بلیت تهیه کرده بودند، خیلی زود آنها را در سایت‌های اینترنتی برای فروش گذاشتند و قیمت تا 150 یورو نیز بالا رفته است.

آاس نوشت که در باشگاه مادریدی از رفتار این اعضای رسمی بهت‌زده و عصبانی هستند و حتی ممکن است این قضیه عواقب سنگینی نیز برایشان داشته باشد. باشگاه تصور نمی‌کرد این افراد بلیت‌های رایگان را با قیمت بالا برای فروش در بازار سیاه قرار دهند.