صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۹۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۳
نخست‌وزیر پاکستان شهباز شریف به مناسبت اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران اعلام کرد که مشتاقانه آماده همکاری برای تقویت روابط دوجانبه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نخست‌وزیر پاکستان شهباز شریف به مناسبت اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران اعلام کرد که مشتاقانه آماده همکاری برای تقویت روابط دوجانبه است.

به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران صمیمانه‌ترین تبریکات را می‌گویم. این پیام را شریف صادر کرد.

نخست‌وزیر پاکستان به اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران با انتشار یک پیام تبریک واکنش نشان داد.سخنگوی ستاد انتخابات ایران گفت که از مجموع ۳۰.۵۳۰.۱۵۷ آرای ماخوذه، مسعود پزشکیان با ۱۶.۳۸۴.۴۰۳ رأی، رئیس‌جمهور منتخب ایران شد.

نخست‌وزیر پاکستان در این پیام نوشت که «صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران».شریف تصریح کرد که «مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم». وی افزود که «پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم».