صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۹۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۷ - ۱۵ تير ۱۴۰۳
«دیوید بارنیا»، رئیس موساد اسرائیل روز جمعه(امروز) برای دیدار با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»نخست وزیر قطر در خصوص توافقنامه تبادل اسرا و آتش بس در غزه، عازم دوحه پایتخت این کشور شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا:  «دیوید بارنیا»، رئیس موساد اسرائیل روز جمعه(امروز) برای دیدار با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»نخست وزیر قطر در خصوص توافقنامه تبادل اسرا و آتش بس در غزه، عازم دوحه پایتخت این کشور شد.

 خبرگزاری آناتولی نوشت: «شبکه تلویزیونی اسرائیل اعلام کرد که بارنیا “بدون بقیه اعضای تیم مذاکره کننده خود، یعنی رئیس آژانس امنیت عمومی (شین بت)، رونن بار، و سرلشکر (رزرو) نیتزان آلون، که مسئول پرونده افر‌اد ربوده شده در ارتش است، سفر کرده است».

این روزنامه به نقل از مقامات اسرائیلی که نامی از آنها ذکر نکرد، گفت: “مذاکرات زمان می‌برد و به زودی انتظار یک پیشرفت بزرگ وجود ندارد و باید انتظارات را کاهش داد.”

این رادیو تلویزیونی گفت: «اسرائیل پیش‌بینی می‌کند که مذاکرات تا یک ماه ادامه خواهد داشت تا به پیشرفتی دست یابد».

این روزنامه نوشت: «در حالی که پاسخ حماس میانجی‌ها را امیدوار کرد، مسائل زیادی وجود دارد که باید حل شود و این زمان می‌برد».

دفتر نخست وزیری اسرائیل روز پنجشنبه اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو با خروج این هیأت برای شرکت در مذاکرات غیرمستقیم با حماس موافقت کرده است.

کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی عصر پنجشنبه به ریاست نتانیاهو تشکیل جلسه داد.