صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۹ تير ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۹۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۳
بازیکن سابق تیم ملی برزیل که سال‌هاست در اسپانیا اقامت دارد، بار دیگر به وینیسیوس انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو روز پیش انتشار یک مصاحبه از پینتینیو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اسپانیا و برزیل داشت. در بحبوحه کوپا آمه‌ریکا، پینتینیو که در کوپا 1979 بازیکن تیم ملی برزیل بود شدیدا به وینیسیوس تاخت و او را دلقک خطاب کرد.

او به فلش اسکور گفت: «من به شدت از وینیسیوس انتقاد دارم. او بازیکنی است که فلامینگو را ترک کرد، به رئال رفت و مردم از او حمایت کردند. اما سپس موضوع نژادپرستی شروع شد. من 44 سال است که در اسپانیا هستم و هرگز به من توهین نژادپرستانه نکرده‌اند. اتفاقی که می‌افتد این است که او یک بازیکن تحریک کننده و دلقک است که روی اعصاب هواداران رقیب راه می‌رود. کاری که باید انجام دهد این است که خودش را وقف فوتبال کند.»

بعد از انتقادات شدیدی که در برزیل و اسپانیا از او شد، دیشب پینتینیو از خود دفاع کرد و به رادیو مارکا گفت: «من به وینیسیوس گفتم دلقک و پای حرفم هستم. کسانی که به من حمله کردند، جوانانی کم سن و سال هستند ولی همه آنهایی که فوتبال را خوب می‌شناسند، حرف من را تایید کردند. وینیسیوس بازیکنان و هواداران رقیب را تحریک می‌کند. من 44 سال است در اسپانیا هستم و یک حمله نژادپرستانه نیز به من نشده است. اسپانیا بر خلاف ادعای وینیسیوس، کشوری نژادپرست نیست.»