صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۹۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۰ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مسعود پزشکیان با بیان اینکه وقتی مشکلات داخل را حل کردیم باید با دنیا از درِ آشتی دربیاییم گفت: ما ذلیل هیچ قدرتی نیستیم و در مقابل هیچ قدرتی کوتاه نمی آییم معنی آن این نیست که با آنها دعوا کنیم. باید با آنها رودرو صحبت کنیم و حرف مان را بزنیم و حرفشان را بشنویم. هرجای که به نفع ما بود بپذیریم و هرجا به نفع ما نبود نپذیریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برنامه «با مردم» با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه از شبکه یک پخش شد.
 
وی در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه وقتی مشکلات داخل را حل کردیم باید با دنیا از درِ آشتی دربیاییم گفت: ما ذلیل هیچ قدرتی نیستیم و در مقابل هیچ قدرتی کوتاه نمی آییم معنی آن این نیست که با آنها دعوا کنیم. باید با آنها رودرو صحبت کنیم و حرف مان را بزنیم و حرفشان را بشنویم. هرجای که به نفع ما بود بپذیریم و هرجا به نفع ما نبود نپذیریم.
 
پزشکیان تاکید کرد: ولی باید تبادل و گفت و گو داشته باشیم و روند بازار را یک بازار جهانی ببینیم نه منطقه بلکه کل دنیا را خانه خود بدانیم.
 
وی با تأکید بر اینکه ما نیازمند تعامل سازنده با دنیا هستیم، گفت: داریم از غافله چرخه اقتصاد دنیا کنار زده می‌شویم، اگر می‌خواهیم بمانیم باید جایگاه خود را در این چرخه حفظ کنیم و براساس عزت در جامعه حضور داشته باشیم، در دنیا با حکمت حرکت کنیم، مصلحت ما این را اقتضا می‌کند که تعامل درستی با دنیا داشته باشیم.
 
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: نسل جدید ما به دنبال پیشرفتی است که در دنیا اتفاق می‌افتد، ما چون نتوانستیم خودمان را با این پیشرفت تطبیق دهیم تصور می‌کنیم آنها متفاوت هستند، درصورتی که آنها متفاوت نیستند نسل جدید نمی‌‎خواهد از روند رشد عقب بماند.