صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۷ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۸۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۹۰۰ پیام تحت عنوان مطالبات مردمی در سامانه ۱۳۷ منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از قزوین؛ سلیمان بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز با توجه به حجم زیاد اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین و برای کاهش رفت و آمد شهروندان و صرفه جویی در وقت شهروندان سامانه ای با عنوان سامانه ۱۳۷ به ارایه خدمات غیرحضوری می پردازند.

وی افزود: این سامانه با هدف کاهش معضلات و مشکلات شهری و هدایت هر چه بهتر خدمات شهرداری راه اندازی شده است و تا به امروز هم نتایج خوبی را به همراه داشته است.

این مسئول گفت: در همین راستا در سال گذشته سه هزار و ۹۰۰ پیام در سامانه ۱۳۷ منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است که خوشبختانه به تمامی آنها پاسخ داده شده است.

بهرامی اضافه کرد: در سال جاری تا به امروز ۵۹۸ پیام در سامانه به ثبت رسیده است که تنها ۱۷ پیام بدون جواب باقی مانده است و آن هم در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ یکی از مراجع مهم این منطقه در برطرف کردن مشکلات شهری است و ماهانه متراژ بالایی از لکه گیری، ترمیم ترانشه و سایر خدمات شهری براساس مطالب ثبت شده در این سامانه صورت می گیرد.