صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۸۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
جنجال سعید فتاحی، تنها چند ساعت بعد از صحبت‌های سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران در ارتباط با رفتن بعضی عوامل پرسپولیس مقابل رختکن داور در بین دو نیمه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، حالا همه اهالی فوتبال ایران به دنبال رسیدن به جواب یک سوال هستند؛ سعید فتاحی مقابل رختکن داوران در بازی استقلال و نساجی در قائم‌شهر چه می‌کرد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهیختگان: جنجال سعید فتاحی، تنها چند ساعت بعد از صحبت‌های سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران در ارتباط با رفتن بعضی عوامل پرسپولیس مقابل رختکن داور در بین دو نیمه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، حالا همه اهالی فوتبال ایران به دنبال رسیدن به جواب یک سوال هستند؛ سعید فتاحی مقابل رختکن داوران در بازی استقلال و نساجی در قائم‌شهر چه می‌کرد؟ اصلا وقتی آی دی کارت نداشته، مسوول سابق برگزاری مسابقات لیگ برتر و معاون سابق باشگاه استقلال در کنار زمین در این بازی حساس چه کار می‌کرد؟

این قضیه به قدری جدی شد که شب گذشته در برنامه فوتبال برتر هم از فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره آن سوال شد و او تاکید کرد فتاحی فعلا هیچ ارتباطی با باشگاه استقلال ندارد اما بعدا ممکن است دوباره با استقلال همکاری کند.

به این ترتیب حالا پرسپولیسی‌ها هم با اشاره به مصاحبه اخیر نکونام، در حال انتقاد از سرمربی استقلال برای ماجرای فتاحی و حضور غیرقانونی او در کنار زمین هستند و تمام اتهامات یا ابهاماتی که نکونام علیه پرسپولیس مطرح کرد را درباره او و استقلال عنوان می‌کنند.