صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۳ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
گروه خودروسازی سایپا با افزایش صادرات محصول به بازارهای هدف اختلاف خود را با دیگر صادرکنندگان غیر نفتی به میزان قابل توجهی افزایش داد و صدر نشینی خود را در جدول برترین صادر کنندگان کشور تثبیت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
میزان صادرات محصولات سایپا در 6 ماهه اول سال 91 با رشد دو برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه شد .

به گزارش سایپا نیوز ، گروه خودروسازی سایپا با افزایش صادرات محصول به بازارهای هدف ، اختلاف خود را با دیگر صادر کنندگان غیر نفتی به میزان قابل توجهی افزایش داد و صدرنشینی خود را در جدول برترین صادر کنندگان کشور تثبیت کرد .

گروه خودروسازی سایپا در 6 ماهه اول سال 91 در راستای افزایش هدف های صادراتی و انجام فعالیت های مستمر بازاریابی ، کشورهای اوکراین ، لیبی ، افغانستان ، غنا و کامرون را به سبد واردکنندگان محصولات خود اضافه کرد .

این در حالی است که صادرات خودروهای سایپا به کشور اوکراین به عنوان اولین بازار اروپایی و همچنین به واسطه تطابق محصول تیبا با استانداردهای بازار این کشور ، میتواند زمینه حضور محصولات این شرکت در سایر کشورهای اروپایی و منطقه CIS را فراهم کند .

از مهمترین دلایل ترغیب واردات محصولات سایپا به دیگر کشورها ، اقتصادی بودن خودروهای سایپا ، استحکام و قابلیت استفاده در شرایط متنوع آب و هوایی و دسترسی آسان مشتریان به قطعات یدکی با قیمت رقابتی میباشد .

گفتنی است شرکت سایپا تنها صادر کننده خودرو در کشور بوده که تا کنون 5 بار عنوان صادر کننده نمونه را به خود اختصاص داده و امسال نیز با توجه به میزان صادرات جزو کاندیداهای این بخش می باشد .