صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۸۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
تیم ملی یک روز بعد از آخرین بازی لیگ برتر برای دیدار با هنگ‌کنگ به این کشور اعزام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 روز گذشته سازمان لیگ برنامه جدید مسابقات خود را در حالی اعلام کرد که حالا روز چهارم، هشتم و دوازدهم خرداد ماه، مسابقات برگزار خواهند شد.

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون در این خصوص توضیح داد: با توجه به این ضایعه دردناک و اعلام وزارت ورزش مبنی بر لغو مسابقات، ما برنامه جدید را اعلام کردیم. ما فیفادی را هم داریم و اردوی تیم ملی باید تشکیل شود و به همین دلیل برنامه جدید با فشردگی جدید آغاز خواهد شد. اگر ما می‌خواستیم طولانی‌تر شود باید بعد از فیفادی برگزار می‌شد و چون نیمه نهایی و فینال جام حذفی را هم داریم، عملا وارد فیفادی می‌شد.

او در مورد هماهنگی این موضوع با استان‌های مختلف نیز اظهار داشت: مشکلی از بابت استان‌ها وجود ندارد و ابلاغیه صورت گرفته و مسابقات سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود.

ممبینی در مورد شرایط فیفادی و برنامه تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی دهم برگزار خواهد شد و سیزدهم خرداد اعزام خواهد بود. بازیکنان لیگ برتری روز قبل از اعزام به اردو ملحق خواهند شد.

دبیرکل فدراسیون ادامه داد: ما اگر بتوانیم برنامه منظم لیگ را اجرا کنیم، به تیم ملی هم کمک خواهیم کرد. ما نباید اردوی طولانی‌مدت تیم ملی داشته باشیم و بازیکن باید در باشگاه طوری آماده شود که در زمان فیفادی در اختیار تیم ملی باشد.