صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۸۴۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود احمدی نژاد در نسیت خبری امروز خود گفت، "یک نهاد نظارتی" از بانک مرکزی خواسته بود بهای ارز را بالا ببرد.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ محمود احمدی‌نژاد در مورد عملکرد بخش خصوصی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: « اگر به سال گذشته برگردیم خیلی‌ها در کشور به دنبال کاهش ارزش پول ملی بودند و به دولت فشار می‌آوردند حتی یکی از نهادهای نظارتی به بانک مرکزی گفته بود چرا قیمت ارز را بالا نمی‌برید اما امروز که قیمت ارز بالا رفته است می‌گویند چرا قیمت بالاست.»

وی همچنین بحران اخیر ارزی را "موقت" ارزیابی کرد. به دنبال بالا رفتن بی‌سابقه بهای دلار انتقاد از دولت افزایش یافته است. در آخرین تحولات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تهیه طرح سوال از رئيس جمهور و جمع‌آوری امضا در صدد هستند، احمدی‌نژاد را به مجلس کشانده و سوالاتی را در باره نابسامانی‌های بازار ارز مطرح کنند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش ، با اشاره به حملات لاریجانی علیه دولت گفت: الان وقت این نیست که کسی حسابش را تسویه کند اگر خیلی حضور ما برایتان سخت است ما یک خط می نویسیم خداحافظ اگر نه دولت باید تا زمانی که هست با قدرت کار خود را دنبال و از حقوق مردم دفاع کند بنابراین باید به این شیوه حرف بزنیم ، زیرا با اتهام زنی مسئله حل نمی شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
این هم از اون حرفاست! بانک مرکزی نتونسته بازار رو مدیریت کنه و از ارزش پول این " کهن بوم و بر" دفاع کنه اون موقع شما به حرف دیگران گوش دادید که این بلا سر ما اومده. نه آقا ما شما رو می شناسیم اتفاقا شما اگه حرف گوش کن بودی الان وضع ما این نبود.
هنوز یادم نرفته که سر جلو و عقب کردن ساعت ها چه مناقشه ای راه انداختی و زیر بار حرف منطقی بدیهی مثل روز روشن نمی رفتی هنوز یادم نرفته که از پنجره اتاقم ساعت چهار صبح آفتاب طلوع می کرد آقای نخبه یک دنده!
ناشناس
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
تازه می پرسی اگه سخته ؟اقاطاقت فرساشده
ناشناس
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
با اتهام زنی مسئله حل نمی شود!!!!!!!!!!!!!!!!!