صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۱ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۶۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۹ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
«پاول دورف»، بنیانگذار تلگرام از طریق کانال شخصی خود اعلام کرد که کاربران این اپلیکیشن اکنون می‌توانند حساب‌های شخصی خود را به حساب‌های تجاری تبدیل کنند. با این وجود، کاربران می‌توانند اطلاعاتی مانند آدرس و ساعت کاری را به پروفایل خود اضافه کنند. البته این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران پریمیوم تلگرام ارائه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیجیاتو: «کاربران تلگرام اکنون می‌توانند حساب‌های شخصی خود را به حساب‌های تجاری تبدیل کنند. با این وجود، کاربران می‌توانند اطلاعاتی مانند آدرس و ساعت کاری را به پروفایل خود اضافه کنند.»

همچنین قابلیت ساخت چت‌بات برای ارائه خدمات مشتریان نیز در دست ساخت است.

«پاول دورف»، بنیانگذار تلگرام از طریق کانال شخصی خود اعلام کرد که کاربران این اپلیکیشن اکنون می‌توانند حساب‌های شخصی خود را به حساب‌های تجاری تبدیل کنند. با این وجود، کاربران می‌توانند اطلاعاتی مانند آدرس و ساعت کاری را به پروفایل خود اضافه کنند. البته این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران پریمیوم تلگرام ارائه شده است.

طبق توضیحات دورف، حساب‌های تجاری تلگرام به‌ویژگی‌های دیگری از جمله سازماندهی چت با برچسب‌های رنگی، پیام‌های خوشامدگویی خودکار و میانبر‌هایی برای پاسخ سریع نیز دسترسی خواهند داشت.

اضافه‌شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی به تلگرام

دورف همچنین گفت که در ماه جاری ویژگی‌های تجاری بیشتری برای کاربران تلگرام ارائه خواهد شد، از جمله راهی برای ساخت چت‌بات‌های هوش مصنوعی برای ارائه خدمات مشتریان.

او می‌گوید: «حساب‌های تجاری تلگرام می‌توانند از چت‌بات‌ها به‌عنوان منشی خود استفاده کنند تا به تمام یا برخی از چت‌ها پاسخ دهند. با وجود هوش مصنوعی، این چت‌بات‌ها می‌توانند فرایند اتوماسیون خدمات مشتریان را به سطح کاملاً جدید ارتقاء دهند.»

تلگرام در تلاش است تا با ارائه این ویژگی‌های جدید، با سرویس پیام رسان واتس‌اپ رقابت کند که تعداد کاربران فعال ماهانه آن، سال گذشته از مرز ۲۰۰ میلیون کاربر عبور کرد. متا در حال حاضر روی ارائه قابلیت‌های متمرکز بر کسب‌وکار‌ها برای واتس‌اپ تمرکز کرده است.

در طول دو سال گذشته، تلگرام که بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، نیز تلاش کرده تا ویژگی‌های تجاری سرویس خود را افزایش دهد. این اپلیکیشن همچنین در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی پلتفرم تبلیغاتی خود است که برای صاحبان کانال‌ها درآمد به‌همراه خواهد داشت.

اخیراً آپدیت دیگری برای تلگرام منتشر شده بود که تغییرات زیادی برای گروه‌ها به همراه داشت. دورف همچنین اخیراً ۱۰ هزار اشتراک پریمیوم رایگان به مشترکین کانال خود اهدا کرده بود.