صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۵۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲
شرکت‌های خدمات پس از فروش تلفن همراه که براساس ارزیابی‌های برخط، عملکرد ضعیفی داشته و نمرات پایین دریافت کنند، اجازه ادامه فعالیت نخواهند داشت. مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: با تکمیل فرآیند پیوستن گوشی‌های تلفن همراه به سامانه جامع خدمات پس از فروش، نظارت‌ها بیشتر می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه خبرنگاران: شرکت‌های خدمات پس از فروش تلفن همراه که براساس ارزیابی‌های برخط، عملکرد ضعیفی داشته و نمرات پایین دریافت کنند، اجازه ادامه فعالیت نخواهند داشت.
 
مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: با تکمیل فرآیند پیوستن گوشی‌های تلفن همراه به سامانه جامع خدمات پس از فروش، نظارت‌ها بیشتر می‌شود.
 
شرکت‌های خدمات پس از فروش تلفن همراه که براساس ارزیابی‌های برخط، عملکرد ضعیفی داشته و نمرات پایین دریافت کنند، اجازه ادامه فعالیت نخواهند داشت.
 
با پیوستن گوشی‌های تلفن همراه به سامانه جامع خدمات پس از فروش، ضمن ایجاد شفافیت در خدمات پس از فروش برای مشتریان، امکان ثبت شکایت برخط نیز فراهم می‌شود. سقف مدت زمان رسیدگی به این شکایات هفت روز کاری است