صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۵ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۱۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
به لطف هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهوری مانند مدل زبانی GPT، شاهد عصر جدیدی در نحوه تعامل با مشتریان هستیم. مجموعه‌های تجاری در تلاش‌اند تا در نحوه تعامل با مشتریان خود بازنگری کنند و جهت مدیریت حجم بالای ترافیک تماس و کاهش اتلاف منابع، از چت‌بات‌ها برای دستیابی به این هدف بهره بگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هوشیو: به لطف هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهوری مانند مدل زبانی GPT، شاهد عصر جدیدی در نحوه تعامل با مشتریان هستیم. مجموعه‌های تجاری در تلاش‌اند تا در نحوه تعامل با مشتریان خود بازنگری کنند و جهت مدیریت حجم بالای ترافیک تماس و کاهش اتلاف منابع، از چت‌بات‌ها برای دستیابی به این هدف بهره بگیرند. در پاسخ به این نیاز، آژانس محصولات و خدمات فناوری Noesis.Tech قصد دارد که به کمک چت‌بات جدید خود، فناوری پیشرفته GPT را با اینستاگرام و واتس‌اپ ادغام کند.

Siddharth Bhansali، بنیان‌گذار Noesis.Tech، طی مصاحبه‌ای از رویکرد این شرکت جهت فراهم‌آوردن تجربه‌های جدید برای کاربران ابراز هیجان کرد و گفت: «چت‌بات مجهز به فناوری GPT ما، نحوه تعامل برندها با مشتریان را متحول خواهد کرد و باعث می‌شود که کاربران به خدماتی آینده‌نگرانه دسترسی داشته باشند.» به این منظور، شرکت Noesis.Tech مدل GPT-3 را با حجم وسیعی از داده‌های زبانی و مکالمه‌ای آموزش داده و آن را برای پاسخ به نیازهای گوناگون مشتریان طراحی کرده است. می‌توان گفت که ساختار این چت‌بات، به‌نوعی دچار بازطراحی شده تا برای تعامل با طیف گسترده‌ای از کاربران مورداستفاده قرار بگیرد.


فناوری GPT-3 و تحولی در زمینه تعامل کسب‌وکارها و مشتریان
Bhansali در ادامه می‌گوید: « ما از فناوری هوش مصنوعی برای افزایش بهره‌وری مشتریان در انجام امور خود استفاده می‌کنیم و از این بابت، بسیار هیجان‌زده هستیم. کاربران ما می‌توانند با استفاده از ربات‌های آموزش‌دیده با GPT به توانمندی‌هایی دست پیدا کنند که پیش‌ازاین ممکن نبود. این چت‌بات باعث می‌شود که برندها یک رسانه جامع برای تعامل با کاربران خود و درک عمیق نیازهای آنها در اختیار داشته باشند.»

نسخه آزمایشی این چت‌بات در حال حاضر فعالیت خود را در واتس‌اپ و اینستاگرام آغاز کرده و قادر است که جریان‌های مکالمه‌ای پیچیده را به‌صورت لحظه‌ای مدیریت کند. همچنین، Noesis.Tech با ارائه به‌روزرسانی‌های مداوم و خدمات پشتیبانی منظم و دقیق، سعی دارد تا از عملکرد بهینه محصول خود مطمئن شود و رضایت مشتریان سازمانی خود را فراهم کند.

فناوری GPT-3، نوعی از الگوریتم مدل‌های زبانی است که از مشهورترین نمونه آن می‌توان به چت‌بات ChatGPT-3 شرکت OpenAI اشاره کرد. این چت‌بات طی مدت کوتاهی که از عرضه آن می‌گذرد، توجه میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا را به خود جلب کرده است و باعث شده تا مجموعه‌های مختلفی به فکر استفاده از تکنولوژی GPT-3 در محصولات خود بیفتند. نظر شما دراین‌رابطه چیست؟ آیا افزوده‌شدن چت‌بات‌های هوشمند به واتس‌اپ و اینستاگرام، می‌تواند خون تازه‌ای در رگ‌های شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های پرمخاطب جاری کند؟