صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۷۰۹۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
از قدیم ایام گردش به راست آزاد بوده و موضوع این ملکه ذهن اکثر رانندگان شده است.

اما متاسفانه این قانون در برخی از زمانها و مکانها توسط ماموران و افسران راهنمایی و رانندگی به صورت کاملا سلیقه ای درامده است.

بعنوان مثال میدان توحید از ستارخان به نواب گردش به راست گاهی ازاد و گاهی ممنوع است در حالی که در همین میدان از شرق به شمال این میدان یعنی از خیابان نصرت به بزرگاه چمران گردش به راست آزاد است.

این قانون بخصوص در چهار اه هایی که اعمال بیشتری دارد که گردش به راست مزاحمتی برای خودروهایی عبوری دیگر نداشته باشند و لذا گردش به راست از ستارخان به نواب در حالی که خودروها از جنوب به شمال این میدان و نیز از شرق به غرب و از غرب به شرق و از شمال به جنوب در حرکت هستند هیچ مزاحمتی ندارد .

آموزش ماموران و افسران در سراسر کشور می تواند علاوه بر اینکه تکلیف رانندگان با پرسنل فوق در رعایت قانون مصوب محرز و روشن و ثابت باقی بماند و امنیت خاطر بیاورد همچنین در کاهش بار ترافیک و تسریع تردد ها نیز میتواند مثمر ثمر واقع شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
درباره دو برابر شدن جریمه های الصاقی که به دست رانندگان نمی رسد (پس از گذشت زمان پرداخت آن) نیز بنویسید. آیا رانندگان علاوه بر همه هنرها باید علم غیب هم داشته باشند؟
امیر
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
آره یک دفعه منم جریمه شدم اومدم میگم آقا آزاه گردش به راست که مجازه مخصوصا الان که ماشینی نیست میگه مثل اینکه کلا آیین نامه یادت رفته.
حسین
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
گردش به راست در صورت وجود تابلوی گردش به راست با احتیاط آزاد است مانعی ندارد.