پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همه کسبوکارهای بزرگ و کوچک برای موفقیت و پشت سر گذاشتن رقبا، نیاز به بازاریابی و تبلیغات دارند. در حقیقت کسبوکارهایی بیشتر در بازار رشد میکنند که بتوانند علاوهبر ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، به خوبی برند خود را به دیگران معرفی کنند.
یکی از روشهای محبوب و پرطرفدار برندینگ یا معرفی برند، بازاریابی پیامکی است. اگر استراتژیهای بازاریابی پیامکی، بهدرستی و با ابزار مناسبی بهکار گرفته شود میتواند به میزان قابلتوجهی در جذب و حفظ مشتری و همچنین برگرداندن مشتریان ازدسترفته به صاحبان کسبوکارها کمک کند.
بهطور مثال شما میتوانید با استفاده از وب سرویس پیامکی مخاطبان هدفتان را خیلی راحت شناسایی کنید و برای آنها پیامک تبلیغاتی بفرستید. همچنین با افزونه digits میتوانید خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه کنید.
برای اینکه بیشتر به اهمیت استفاده از وبسرویس پیامکی در کسبوکارتان پی ببرید، در ادامه برخی از کابردهای وب سرویس پیامکی را معرفی میکنیم.
6 کاربرد وبسرویس پیامکی برای کسبوکارها
بازاریابی پیامکی نقش موثری را در جذب مشتری، حفظ مشتری و همینطور فروش بیشتر دارد. یکی از دلایل اهمیت بازاریابی پیامکی این است که تقریباً همه افراد جامعه که میتوانند مخاطب هدف هر کسبوکاری باشند، حداقل یک گوشی موبایل دارند؛ علاوهبراین نرخ باز شدن پیامکها نسبت به سایر روشهای بازاریابی مانند ایمیلمارکتینگ بسیار بالاتر است. اما توجه داشته باشید که این دلایل بهتنهایی برای موفقیت بازاریابی پیامکی بیزینس شما کافی نیستند!
برای اینکه بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشید، علاوهبر یک استراتژی درست و حسابی، به یک ابزار کاربردی به نام وب سرویس پیامکی هم نیاز دارید. چرا؟
در این بخش ۴ مزیت وب سرویس پیامکی را به شما معرفی میکنیم تا کاملاً متوجه شوید که چه فوایدی میتواند برای کسبوکارتان داشته باشد.
1. مدیریت بهتر تعامل با مشتریان
وب سرویس پیامکی، این امکان را به شما میدهد تا برای جذب و حفظ مشتریانتان پیامکهای تبلیغاتی شخصیسازیشده ارسال کنید. ارسال پیامک شخصیسازیشده باعث میشود تا مشتری بداند که به او اهمیت میدهید، درنتیجه از پیشنهادات شما بیشتر استقبال کرده و محصولاتتان را خریداری میکند. بنابراین بهجای اینکه یک متن ساده برای همه مخاطبانتان ارسال کنید یک پیامک شخصیسازیشده شسته و رفته برای کاربرانتان بفرستید.
2. افزایش آگاهی از برند
قطعاً هدف اصلی هر صاحب کسبوکاری از بازاریابی و تبلیغات، برندینگ است. بنابراین لازم است که بهطور مداوم و موثر با مخاطبان و مشتریانتان در ارتباط باشید. ارسال پیامک از طریق وب سرویس پیامکی به شما این امکان را میدهد که رویدادها، تخفیفها و کالاهای موجود و جدیدتان را به موقع و سریع به مشتریان و مخاطبان هدفتان اطلاعرسانی کنید و آن ها را در جریان اخبار جدید کسبوکارتان قرار دهید.
3. افزایش تعامل با مشتریان
اگر مشتریانتان به سمت رقبایتان کشیده شدهاند و دیگر از شما خرید نمیکنند، شاید دلیلش این باشد که با آنها تعامل و ارتباط موثری نداشتید. شما میتوانید با ارسال یک پیشنهاد خوب و جذاب از طریق سامانه پیامکی دوباره آنها را جذب کنید و به آنها یادآوری کنید که شما هنوز هم در زمینه کاریتان فعالیت دارید و آنها برای شما مهم و ارزشمند هستند.
4. امکان برگزاری نظرسنجی در کسبوکار
یکی دیگر از جذابترین و مهمترین کاربردهای وب سرویس پیامکی برای کسبوکارها، امکان برگزاری نظرسنجی است. با استفاده از این قابلیت برجسته وب سرویس پیامکی میتوانید از نیازها و خواستههای مخاطبان و مشتریانتان آگاه شوید و با بهکارگیری استراتژی درست از جمله کد تخفیف، ارتقاء محصول و… فروش خود را افزایش دهید.
5. امکان ارسال پیامک خودکار
یکی دیگر از کاربردهای مهم وب سرویس پیامکی امکان ارسال پیامک خودکار است. با استفاده از این قابلیت شما میتوانید در مناسبتهای مختلف از قبل برای مخاطبان هدفتان یک متن و پیشنهاد جذاب آماده کنید تا در زمان موردنظر بهصورت خودکار برای آنها ارسال شود.
6. ارسال پیامک صوتی
یکی دیگر از کاربردهای وب سرویس پیامکی این است که میتوانید به راحتی برای مشتریان و مخاطبان هدفتان پیامک صوتی ارسال کنید. بنابراین با استفاده از پنل پیامکی خوب میتوانید بهجای استفاده از تبلیغات متنی از تبلیغات صوتی بهرهمند شوید.
خب همانطور که گفتیم برای داشتن بازاریابی پیامکی موفق، به یک وب سرویس پیامکی هم نیاز دارید اما مسئله مهم این است که در قدم اول به هر شرکتی برای خرید پنل پیامکی اعتماد نکنید. شرکتی که از آن خرید میکنید باید کاملاً معتبر و باسابقه باشد و تمام امکانات موردنیازتان را به شما ارائه بدهد.
ملی پیامک یک پنل پیامکی قدرتمند، معتبر و با پشتیبانی قوی و کاربری آسان است که به شما کمک میکند تا بهصورت مداوم و مؤثر با مخاطبان و مشتریانتان تعامل داشته باشید و تخفیفها، کالاها و خدمات جدید و سایر اخبار کسبوکارتان را بهموقع و در کوتاهترین زمان ممکن به آنها اطلاعرسانی کنید.
با خرید وب سرویس پیامکی ملی پیامک بیش از ۶۰ امکان پیامکی متنوع در اختیار شما قرار میگیرد. برای اطلاع از قیمت پنل اس ام اس اینجا کلیک کنید.
در ادامه برخی از امکانات و قابلیتهای این سامانه پیامکی را معرفی میکنیم.
امکانات سامانه ملی پیامک
- ارسال پیام از روی نقشه
- امکان ارسال پیامک به شهر، استان، منطقه و کد پستی
- امکان ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف
- امکان ارسال پیامک به ایرانسلیها
- امکان ایجاد دفترچه تلفن مشتریها
- برگزاری نظرسنجی و قرعهکشی
- بررسی هوشمند پیامکها
- امکان ارسال پیامک تکی و انبوه صوتی
- امکان تعریف لیست ویژه
- امکان برگزاری مسابقه پیامکی
- امکان ارسال پیامک مناسبتی
- و ...
اگر میخواهید با کمک بازاریابی پیامکی تجارت و کسبوکارتان را گسترش دهید و در صرف زمان و هزینههایتان صرفهجویی کنید، به سایت ملی پیامک به آدرسmelipayamak.com مراجعه کنید و یا با شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ داخلی ۱ تماس بگیرید تا کارشناسان و پشتیبانان فنی ملی پیامک در عرض چند دقیقه پنل اساماس شما را فعال کنند.