صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۶۹۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر عامل شرکت آروا جناب آقای محمد امین مصلایی در سال 1399 نشان رضایت مندی از مشتری دریافت کرده بودند و بار دیگر زمانی که اجلاس نشان منتخب برگزار شد، شرکت آروا مفتخر به دریافت تندیس برترین برند در حوزه ابزارآلات شد. بی شک پشت شادمانی دریافت این نشان روز های سختی گذر کرده است؛ اما تنها پشتکار و عشق به وطن است که از اشتیاق و انگیزه در این مسیرکم نکرده است.

سال های بسیاری است که ایران در حوزه های مختلف تحت تاثیر تحریم ها قرار گرفته است؛ اما بسیاری از صاحبان کسب وکارها و فعالان اقتصادی از تلاش دست نکشیده اند و در تکاپو هستند که هر کدام در حوزه فعالیت خود، عهده دار بخشی از تامین نیاز های کشور باشند. تنها مسیر موفقیت و پیشرفت در این شرایط نا به سامان، حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی است؛ اما نکته حائز اهمیت این است که حمایت از کارآفرینان و محصولات ایرانی نباید موجب شود تا تولید کنندگان داخلی کیفیت محصولات خود را کاهش دهند؛ به همین علت باید فضای رقابتی سالم ایجاد شود. هر ساله با برگزاری اجلاس ها و همایش های متنوع، فضای بهتری برای رقابت ایجاد می شود و از صاحبان صنایع برتر هم چون آروا قدرانی می شود.

ابزار آروا با بهره گیری از دانش روز متخصصان ایرانی و تجربه چندین ساله خود توانسته است به جایگاه برند برتر و رضایت مشتریان برسد. مسلماً رسیدن به این جایگاه آسان نبوده است و دانستن این روند برای صاحبان صنایع در جهت قرارگیری در مسیر موفقیت و پیشرفت کشور کمک کننده خواهد بود.

برای دریافت تندیس برند برتر، مرکز پژوهشی حقوق مصرف کنندگان شاخص هایی را مشخص کرده است که هدف از آن ارزیابی خدمات به مشتریان می باشد و برند آروا در تمام معیار ها بالاترین امتیاز را کسب کرد. به طور کلی این شاخص ها برای سه مرحله تولید، فروش و خدمات پس از فروش می باشد و به شرح زیر است.

مراحل تولید محصولات باید مطابق با استاندارد های بین المللی و تنوع در تولید، متناسب با تقاضا در بازار باشد. آروا به دلیل استفاده از تیم تحقیقات بازار، مهندسی، کنترل کیفیت و همچنین با بروز رسانی اطلاعات خود در این زمینه ها همواره به بهترین شکل عمل کرده است.

پس از مرحله تولید، نوبت به فروش محصولات می رسد که اولین نکته حائز اهمیت در این مرحله قیمت گذاری است. قیمت گذاری بر روی محصولات باید به گونه ای باشد که تمامی اقشار جامعه توانایی خرید محصول مورد نظرشان را داشته باشند تا در مسیر موفقیت تبعیضی ایجاد نشود. بعد از قیمت گذاری، ثبات قیمت است که می تواند در محبوبیت و رضایتمندی مشتریان تأثیرگذار باشد.

پس از گذر از این دو مرحله نوبت به مهم ترین مرحله خدمات پس از فروش می رسد. بیشتر برند ها با این تفکر که تنها داشتن فروش خوب اهمیت دارد؛ در این مرحله ضعیف عمل می کنند. در واقعیت کسب اعتماد مشتری است که برای برند سرمایه محسوب می شود. برند آروا از جمله برندهایی است که برای کسب اعتماد مشتریان خود به خدمات پس از فروش و تامین قطعات بسیار اهمیت داده است. از جمله فعالیت هایی که در این راستا انجام داده است: در نظر گرفتن گارانتی بلند مدت برای تمام محصولات، فعال بودن در انواع مختلف پلتفرم ها برای ثبت شکایت مشتری، پاسخگویی سریع و تعمیرات دستگاه ها می باشد.

به طور کلی برای حرکت در مسیر رشد باید از تجربیات برندهای موفق بهره گرفت که شرکت آروا با کسب تندیس برترین برند یک الگوی خوب برای سایر برندها به شمار می رود. آروا یک شرکت در حوزه ابزار آلات صنعتی می باشد که انواع محصولات و تنوع وسیعی از ابزارآلات مانند دریل، بتن کن، فرز، اینورتر، میخکوب، منگنه کوب و غیره را با کیفیت و قیمت مناسب در بازار عرضه می کند. آروا همچنین در جهت ادامه حرکت رو به رشد خود همواره برای رفع شکایات و انتقادات و به تحقق پیوستن نظرات و پیشنهادات مشتریان تلاش خواهد کرد.