صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۶۶۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
اسپاتیفای و اف سی بارسلونا یک همکاری چهار ساله را اعلام کردند که از جولای ۲۰۲۲ شروع می‌شود. این پلتفرم موسیقی آرم‌های خود را روی پیراهن‌های بازی تیم‌های مردانه و زنانه و همچنین روی پیراهن‌های تمرینی تیم بارسلونا قرار خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسپاتیفای و اف سی بارسلونا یک همکاری چهار ساله را اعلام کردند که از جولای ۲۰۲۲ شروع می‌شود. این پلتفرم موسیقی آرم‌های خود را روی پیراهن‌های بازی تیم‌های مردانه و زنانه و همچنین روی پیراهن‌های تمرینی تیم بارسلونا قرار خواهد داد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا،  به عنوان بخشی از حمایت مالی، این تیم نام ورزشگاه خود را به "Spotify Camp Nou" تغییر می‌دهد.

به گفته الکس نورستروم، مدیر ارشد تجاری Freemium در این شرکت سوئدی، دلیل این همکاری "بسیار ساده" است. این همکاری، در مورد ارتباط طرفداران با هنرمندان از هر نوع است.  او افزود: "هواداران بارسلونا و دوستداران صدا در Spotify گرد هم می‌آیند تا یک جامعه عظیم و مرتبط با جهان را تشکیل دهند و دنیای موسیقی و فوتبال را پیوند دهند. "

این رشته از کلمات گذشته از بازاریابی آن معنایی ندارد، اما اسپاتیفای همچنین قول "پلتفرمی جدید برای تعامل هنرمندان با جامعه جهانی طرفداران بارسلونا" را داد.

به عبارت ساده، اسپاتیفای روی بازی‌های بارسلونا شرط‌بندی می‌کند که بینندگان زیادی را در سراسر جهان جذب می‌کنند و این به افزایش آگاهی از برند کمک می‌کند و آگهی دیجیتالی نمایش داده شده در کنار زمین، هنرمندان مرتبط با منطقه جغرافیایی را به نمایش می‌گذارد و کاربران در اروپا ممکن است یک هنرمند را ببینند، در حالی که بینندگان در هند می‌توانند پیامی متفاوت و مرتبط محلی دریافت کنند.

جزئیات مالی توسط هیچ یک از طرفین فاش نشد، اما اف سی بارسلونا یک شرکت سهامی عام است، بنابراین این رقم در نهایت زمانی که تیم نتایج مالی خود را منتشر کند، فاش خواهد شد.