صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۶۳۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز با اعلام خبر آزادی ۱۰۱ زندانی، همزمان با سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان گفت: همزمان با حضور رئیس قوه قضائیه، هیاتی مرکب از ۶۰ نفر از قضات استان از زندان‌ها بازدید کرده و ضمن صحبت و رسیدگی به مشکلات زندانیان، مقدمات آزادی زندانیان را فراهم کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز با اعلام خبر آزادی ۱۰۱ زندانی، همزمان با سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان گفت: همزمان با حضور رئیس قوه قضائیه، هیاتی مرکب از ۶۰ نفر از قضات استان از زندان‌ها بازدید کرده و ضمن صحبت و رسیدگی به مشکلات زندانیان، مقدمات آزادی زندانیان را فراهم کردند.

وی افزود: در این بازدید که به صورت همزمان و در ندامتگاه مرکزی کرج و فردیس انجام شد، با بررسی پرونده زندانیان، ۸۰ زندانی مستحق بهره‌مندی از ارفاقات قانونی و اعطای مرخصی منتهی به آزادی تشخیص داده شدند و همچنین با استفاده از ظرفیت ستاد دیه و با مشارکت خیرین، با تامین بدهی حدود ۱۰ میلیارد ریالی ۲۱ زندانی جرایم غیر عمد، زمینه آزادی این محکومان نیز میسر شد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان متذکر شد: مجموعا با این اقدام زمینه آزادی تعداد ۱۰۱ زندانی از ندامتگاه‌های استان البرز فراهم شد.