صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۶۳۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۱ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
گوشی تاشوی گلکسی Z Flip۳ دومین گوشی تاشویی است که در رویداد امروز شرکت سامسونگ معرفی شد. این گوشی با طراحی جدید و پیشرفت در هر دو صفحه نمایش همراه است، به علاوه دارای رتبه رسمی IPX۸ برای مقاومت در برابر آب است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی تاشوی گلکسی Z Flip۳ دومین گوشی تاشویی است که در رویداد امروز شرکت سامسونگ معرفی شد. این گوشی با طراحی جدید و پیشرفت در هر دو صفحه نمایش همراه است، به علاوه دارای رتبه رسمی IPX۸ برای مقاومت در برابر آب است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، برای شروع معرفی لازم است بگوییم که گوشی، Flip۳ دارای صفحه نمایشی بسیار بزرگتر است. صفحه نمایش سوپر آمولد ۱.۹ اینچ   با وضوح ۲۶۰x۵۱۲. این امکان بررسی و تعامل آسانتر با اعلان‌ها و پشتیبانی از برنامه‌های بیشتر را بدون باز کردن تلفن فراهم می‌کند.

صفحه بزرگ تاشو در داخل نیز کمی بهبود یافته است  این صفحه نمایش آمولد داینامیک  ۶.۷ اینچی با رزولوشن HD+ باقی مانده است، اما اکنون دارای نرخ تازه سازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتزی است.

دوربین دوگانه در کنار صفحه جلویی در حال حاضر به صورت عمودی ردیف شده است، چراغ LED زیر آن‌ها در قسمت‌های مختلف رنگ پنل قرار دارد. دوربین دوگانه شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی f/۱.۸ با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتر، Dual Pixel AF و OIS و همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی f/۲.۲ با زاویه فوق العاده گسترده است، که به این معنی است که همان چیزی است که گلکسی Flip و Flip ۵G داشتند.

یک دوربین سوم در داخل یک حفره پانچ در صفحه اصلی وجود دارد و آن دوربین نیز از مدل‌های سال گذشته الگو می‌گیرد، سنسور ۱۰ مگاپیکسلی پشت لنز f/۲.۴ است. بدون شک قابل توجه‌ترین ارتقاء از نظر عکاسی ربطی به خود دوربین‌ها ندارد. در عوض، صفحه نمایش بزرگتر روی جلد، عکاسی سلفی با دوربین اصلی را آسان‌تر می‌کند.


در قسمت داخلی گوشی گلکسی   Z Flip۳ یک چیپست ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه سریع UFS ۳.۱ دارد. این تلفن از هر دو Sub۶ و mmWave ۵G پشتیبانی می‌کند، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا هر نسخه از آن‌ها دارای این موارد خواهد بود یا در  برخی از بازار‌ها در mmWave از دست خواهند رفت یا خیر.

  گوشی  مذکور دارای یک قاب آلومینیومی است و  ۱.۳ میلی متر کوتاه‌تر، ۱.۴ میلی متر باریک‌تر و ۰.۳ میلی متر نازک‌تر از مدل قبلی خود است، در حالی که وزن آن ۱۸۳ گرم است.

سامسونگ تصمیم گرفت که ظرفیت باتری را بدون تغییر در ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت باتری همانند دو گوشی تاشوی اولیه از خانواده گلکسی حفظ کند. با این حال، به طور غیرقابل توجیه، شارژ ۱۵ واتی را نیز حفظ کرد، که در تلفنی در سال ۲۰۲۱ واقعاً ناامید کننده است.

این محصول دارای هفت رنگ کرم، سبز، نیلی، مشکی فانتوم، خاکستری، سفید و صورتی است. به خاطر داشته باشید که سه مورد اخیر اختصاصی سایت Samsung.com خواهد بود.

همچنین مجموعه‌ای از کیف‌های رنگارنگ با حلقه‌های فلزی یا بند‌های چرمی وجود دارد که به عنوان نگهدارنده برای جابجایی بهتر دستگاه عمل کرده و جداگانه فروخته می‌شوند.

گوشی   Z Flip۳ با حافظه اصلی ۸ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت    ۱.۰۴۹ یورو یا ۹۴۹ پوند در اروپا فروخته خواهد شد، در حالی که فضای ذخیره سازی دو برابر آن ۱.۰۹۹ یورو یا ۹۹۹ پوند است. ما دومی را توصیه می‌کنیم، زیرا هنوز هیچ شکاف microSD وجود ندارد. پیش خرید از  امروز و فروش اصلی از ۱۷ روز آینده آغاز می‌شود.