صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۴ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۶۳۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
پس از تصمیم اخیر توییتر برای رونمایی از ویژگی "استوری" خود که "Fleets" نامیده می‌شود، تیک تاک در ایمیل خود به ورج تأیید کرد که روی استوری تیک تاک کار می‌کند. این ویژگی ابتدا توسط مت ناوارا در توییتر کشف شد و در حال حاضر با تعداد کمی از کاربران در بازار‌های خارج از ایالات متحده در حال آزمایش است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

پس از تصمیم اخیر توییتر برای رونمایی از ویژگی "استوری" خود که "Fleets" نامیده می‌شود، تیک تاک در ایمیل خود به ورج تأیید کرد که روی استوری تیک تاک کار می‌کند. این ویژگی ابتدا توسط مت ناوارا در توییتر کشف شد و در حال حاضر با تعداد کمی از کاربران در بازار‌های خارج از ایالات متحده در حال آزمایش است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از ورج، سخنگوی توییتر در پیامی نوشته است: "ما همیشه به فکر روش‌های جدیدی هستیم تا ارزش جامعه خود را افزایش دهیم و تجربه تیک تاک را تقویت کنیم. در حال حاضر ما در حال آزمایش راه‌هایی هستیم تا قالب‌ها را به سازندگان ارائه دهیم تا ایده‌های خلاقانه آن‌ها را برای انجمن تیک تاک  زنده کنند. "

البته منظور از TikTok Stories جایگزین هیچ یک از ویژگی‌های استوری  موجود نیست که تیک تاک  قبلاً مانند Duets، Live و Stitch ارائه کرده است.

به نظر می‌رسد که استوری‌های تیک تاک به همان شیوه مرسوم کار می‌کنند و پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند و می‌توانید ببینید چه افرادی استوری‌های شما را تماشا کرده اند و می‌توانید نظرات باقی مانده در استوری‌ها را نیز بخوانید. استوری‌ها مانع از صفحه اصلی فعلی نمی‌شوند، بلکه با کشیدن صفحه به سمت چپ از فید اصلی یا ضربه زدن روی نماد شخص قابل دسترسی هستند.

هیچ اطلاعات دقیقی در مورد مدت زمان آزمایش این ویژگی و تاریخ عرضه وجود ندارد. جالب خواهد بود که ببینیم چگونه تیک تاک ویژگی استوری را به کار می‌گیرد و آن را به خود اختصاص می‌دهد. پتانسیل مشارکت و فضای تبلیغات بسیار زیاد است، اما اگر ضعیف اجرا شود، می‌تواند مانند آنچه Fleets انجام داد خیلی زود به پایان برسد.