صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۴ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۶۳۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
بر اساس آخرین گزارش Canalys، میزان فروش گوشی‌های هوشمند در چین در دوره آوریل تا ژوئن به ۷۴.۹ میلیون دستگاه رسیده است. این تعداد در مقایسه با ۹۰.۷ میلیون محموله در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش نشان می‌دهد. نکته جالب دیگر این است که هواوی دیگر در میان ۵ برند بزرگ بازار محلی خود قرار ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس آخرین گزارش Canalys، میزان فروش گوشی‌های هوشمند در چین در دوره آوریل تا ژوئن به ۷۴.۹ میلیون دستگاه رسیده است. این تعداد در مقایسه با ۹۰.۷ میلیون محموله در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش نشان می‌دهد. نکته جالب دیگر این است که هواوی دیگر در میان ۵ برند بزرگ بازار محلی خود قرار ندارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت پیشرو در این زمینه ویوو است که ۱۸.۲ میلیون محموله و ۲۴ درصد سهم بازار را مدیریت کرد. اوپو با ۱۶ میلیون محموله و ۲۱ درصد از سهم بازار دوم است، در حالی که شیائومی با ۱۲.۶ میلیون محموله و ۱۷ درصد سهم بازار سه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

اپل در این دوره با ۷.۹ میلیون محموله در رتبه چهارم قرار دارد که ۱۰ درصد سهم بازار را به خود اختصاص می‌دهد. آنر با ۶.۹ میلیون محموله و ۹ درصد سهم بازار پنجمین برند پیشرو است. شیائومی با رشد سالانه ۳۵ درصدی بزرگترین تولیدکننده از این گروه است، در حالی که آنر در انتهای طیف مقابل قرار داشت، زیرا میزان حمل و نقل آن ۴۶ درصد کاهش یافت.