صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۶۲۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۲۹ تير ۱۴۰۰
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امروزه یکی از سبک های بسیار پرطرفدار در طراحی سایت، طراحی فلت است.  هر چقدر می گذرد بیشتر از قبل مردم به چیزهای ساده اهمیت می دهند و واقعا به این نتیجه رسیده اند که سادگی خود به تنهایی زیبایی است و این اصل را در طراحی سایت هم به کار برده اند. بگذارید یک مثال واضح بزنیم اگر شما به لوگوی گوگل دقت کنید متوجه می شوید که دیگر به جای سه بعدی بودن و آن حالت برجسته لگو حالت تخت یا فلت  دارد. با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را به طور کامل با این سبک آشنا کنیم.

طراحی سایت فلت

اگر یادتون باشه  در سال های گذشته هر فردی  وارد سایتی می شد  اولین چیزی که خیلی بهش دقت می کرد و نظرش رو جلب می کرد  زیبایی، استایل و زرق و برق سایت بود  ولی امروزه بیشترین اهمیت بر محتوا و کیفیت سایت است و دیگر استایل سایت مد نظر قرار نمی گیرد که این دقیقا همان مفهوم طراحی فلت سایت است.  در طراحی فلت سایت دیگر خبری از آیکون های سه بعدی و افکت ها نیست و همین موضوع باعث شده است که سایت با سرعت بسیار زیادی بارگزاری شود و چه چیزی از این بهتر!

مزیت سایت فلت در رسپانسیو کردن

سایت فلت آنقدر مزایا دارد که در چند خط نمی توان به آن پرداخت و در اینجا فقط به  مهمترین آن می پردازیم. مهمترین مورد راحتی در رسپانسیوکردن سایت است. با این طراحی فوق العاده که اهمیت تاثیر رنگ در طراحی سایت و استفاده نامحدود از رنگ ها به طور حرفه ای در آن مورد توجه قرار گرفته است  موجب شده که طراحان راحت تر بتوانند در همه دستگاه ها سایت را رسپانسیو کنند. همان طور که می دانید سایت رسپانسیو به معنای این است که تمام صفحات سایت شما در همه دستگاه ها از گوشی گرفته تا تبلت به خوبی نمایش داده شود و دیگر لازم به اسکرول کردن صفحه برای کاربر نخواهد بود.

ویژگی سایت فلت

همان طور که در بالا اشاره کردیم در طراحی فلت دیگر خبری از سایه و طرح های سه بعدی نیست و در کل همه چیز باید کاملا مسطح باشد. به جای اینکه از تصویر استفاده شود همه چیز با رنگ صورت می پذیرد و در اینجا است که می توانید از css  کمک بگیرید و یادتان باشد تا می توانید از رنگبندی های ساده استفاده کنید.

قوانین طراحی فلت

  • استفاده از رنگ های براق ممنوع!
  • از فونت ساده استفاده کنید
  • کل فضا را لازم نیست پر کنید و کمی فضای خالی بگذارید
  • از بردهای(border )ضخیم استفاده نکنید
  • از برجسته کردن طرح بپرهیزید

سخن آخر

برای داشتن یک سایت با طراحی فلت کافیست فقط  به ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو مراجعه کنید . ما از طراحی سایت گرفته تا طراحی گرافیک و خدمات سئو را برای شما انجام می دهیم و هدف ما موفقیت شما و رسیدن به هدفتان است تا ازین طریق بتوانید در این شرایط کرونایی کسب و کار خود را رونق دهید و از رقیبان خود سبقت بگیرید.