صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۶۰۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
فرودگاه بین المللی فیلادلفیا از یک ربات هوشمند برای رساندن غذا به مردم استفاده می‌کند. گیتا بخشی از برنامه تحویل غذایی رباتیک است که توسط برنامه سفارش غذای بدون تماس فیزیکی PHL Food & Shops (ویزه دوران کرونا) اندازی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرودگاه بین المللی فیلادلفیا از یک ربات هوشمند برای رساندن غذا به مردم استفاده می‌کند. گیتا بخشی از برنامه تحویل غذایی رباتیک است که توسط برنامه سفارش غذای بدون تماس فیزیکی PHL Food & Shops (ویزه دوران کرونا) اندازی شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مگان اوکانل، مدیر بازاریابی و فروشگاه خدمات PHL Food & Shops، گفت: «اکنون ما بیش از هر زمان دیگری به دنبال آینده نگری و نوآور در مورد گزینه‌های سفارش بدون تماس هستیم. گیتا به افراد این امکان را می‌دهد تا با کمترین تعامل انسانی، غذا سفارش دهند.»

ربات گیتا می‌تواند چندین غذا را همزمان حمل کند و دارای یک محفظه بزرگ برای گرم نگه داشتن غذاهاست، سفارش دهنده‌ها می‌توانند خودشان غذا‌ها را از محفظه ربات بردارند. گیتا برای برقراری ارتباط با سفارش دهندگان و سفارش گیرندگان از بلوتوث استفاده می‌کند و از سنسور‌های بصری برای دنبال کردن سفارش دهنده استفاده می‌کند. این ربات‌ها به طور آزمایشی در چندین فرودگاه در سراسر ایالات متحده استفاده شده اند.