صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۵۹۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در صورتی که قصد خرید دستگاه آب خانگی را دارید، شاید برای شما جالب باشد که بدانید پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در سال 99 کدام اند؟ آیا این دستگاه ها کیفیت مناسبی دارند، یا صرفا با تبلیغات زیاد توانستند در لیست پر فروش ترین محصولات قرار بگیرند؟ آیا بررسی پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی برای خرید دستگاه ملاک درستی است؟

اطلاع از میزان آلایندگی آب در سطح کشور و بیماری هایی که نوشیدن آب با این آلاینده ها در پی دارد، باعث شد تا برای عده زیادی استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی به یک ضرورت تبدیل شود. امروزه دستگاه های تصفیه آب خانگی با تنوع بالا و برندهای مختلفی، در بازار ایران عرضه می شوند و همین موضوع، انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب را به یک چالش تبدیل کرده است.

ما در مجموعه آبین، بعد از سال ها تجربه در زمینه فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی تصمیم گرفتیم، تا از طریق ارائه مشاوره رایگان با شما در ارتباط باشیم. کارشناسان مجموعه ما از ارائه مشاوره، قصد فروش برند خاصی از دستگاه های تصفیه آب خانگی را ندارند و با بررسی شرایط و نظرات شما مناسب ترین دستگاه را پیشنهاد می کنند.

با ما همراه باشید در ادامه به بررسی پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در سال 99 می پردازیم.

پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب در سال 99 کدام اند؟

از آن جایی که  تنوع دستگاه های تصفیه آب خانگی از نظر عملکرد، تعداد مراحل فیلتراسیون و حتی شکل ظاهری بسیار بالاست، شاید برای شما جالب باشد که بدانید کدام دستگاه ها با چه تعداد مراحل و عملکردی جزء پر فروش ها قرار گرفته اند. در ادامه به بررسی دقیق تر پر فروش ترین دستگاه های تصفیه خانگی می پردازیم:

دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا

دستگاه تصفیه آب سی سی کا RO-GOLD 2019 تنها مدتی بعد از وارد شدن به بازار  تصفیه آب، به یکی از پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی تبدیل شد؛ این دستگاه در کنار عملکرد بسیار مطلوبی که برای حذف آلاینده های فیزیکی آب دارد، دارای طراحی و شکل ظاهری مناسبی هم می باشد.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا 2019 از دستگاه های تصفیه آب 6 مرحله ای است و همین موضوع باعث شد تا عده زیادی با طرح این پرسش که آیا تمام آلاینده های آب با 6 مرحله فیلتراسیون حذف می شود؟ این دستگاه را به چالش بکشند.

در پاسخ به این پرسش باید گفت که تمام دستگاه های تصفیه آب 6 مرحله ای در صورتی که کیفیت های لازم را داشته باشند، توانایی مطلوبی را برای فیلتراسیون و تصفیه آب دارند؛ در واقع خرید دستگاه های تصفیه آب با تعداد مراحل بیشتر ضروری نیست.

اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید، داشتن کدام ویژگی ها موجب شد تا دستگاه تصفیه آب سی سی کا به یکی از پر طرفدارترین دستگاه های تصفیه آب خانگی تبدیل شود؟

در پاسخ به این پرسش، می توان به سطح کیفی بسیار بالای فیلترهای دستگاه و طراحی  اصولی آن اشاره کرد. در ساختار دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای 2019 از ممبران 13 لایه با برند فیلمتک آمریکا استفاده شده است، که یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع فیلترهای ممبران می باشد. در کنار تمام این مزیت ها، دستگاه تصفیه آب سی سی کا RO-GOLD 2019 قیمت بسیار مناسبی را هم دارد و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد خرید این دستگاه را به سایر دستگاه های تصفیه آب خانگی ترجیح بدهند.

در ادامه، رضایت بالای مصرف کنندگان از دستگاه تصفیه آب CCK مدل RO-GOLD 2019 باعث طراحی و تولید نوع پیشرفته تر و به روز تر دستگاه های تصفیه آبRO-GOLD  با برند سی سی کا شد، این دستگاه ها شامل دستگاه های تصفیه آب خانگی RO-GOLD 2020 و دستگاه تصفیه آب خانگی RO-GOLD 2020 PRO می شوند.

دستگاه های تصفیه آب سی سی کا RO-GOLD 2020 از نظر سطح کیفی و عملکرد کاملا مشابه مدل RO-GOLD 2019 هستند، اما برتری آنها به دلیل داشتن ویژگی هایی مثل کیت هوشمند، فیلتر محافظ ممبران و فیلتر اکسیژن ساز می باشد. بنابراین در صورتی که قصد خرید دستگاهی را با تعداد مراحل بیشتر دارید، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی RO-GOLD 2020 پیشنهاد ما به شماست.

دستگاه تصفیه آب خانگی تانک پک

همان طور که بسیاری از شما می دانید، برند تانک پک با سال ها تجربه در زمینه فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی، یکی از با کیفیت ترین دستگاه ها را به بازار ایران عرضه کرده است. شاید پیش تر، نام این برند را به عنوان یکی از تولید کنندگان مخزن ذخیره دستگاه های تصفیه آب با بالاترین سطح کیفی شنیده باشید، دستگاه های تصفیه آب تانک پک هم در ادامه با همین سطح کیفی تولید و توانستند از پر فروش ترین دستگاه ها در سال 99 شوند.

دستگاه تصفیه آب خانگی تانک پک مدل S7 نمونه ای از همین دستگاه ها می باشد، که در ساختار آن از فیلترهای تصفیه آب با سطح کیفی و عملکرد بسیار مطلوب استفاده شده است. فیلترهای ممبران از اصلی ترین فیلترهای تصفیه آب در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی هستند و کیفیت آنها تاثیر زیادی در عملکرد کلی دستگاه دارد، در همین راستا در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای تانک پک از فیلتر ممبران 13 لایه فیلمتک استفاده شده است.

در ساختار دستگاه های تصفیه آب تانک پک مدل S7 در کنار سایر فیلترها، از فیلتر قلیایی هم استفاده شده است، که تاثیر مطلوبی را برای افزایش سطح کیفی و بهبود طعم آب دارد.