صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۵ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۵۸۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹
فیس بوک اعلام کرده است که هشدار‌هایی را درباره بیش از ۱۸۰ میلیون قطعه محتوای مشاهده شده توسط مردم در ایالات متحده در فیس بوک مشاهده کرده است که توسط جستجوگر‌های شخص ثالث از بین اول مارس تا روز انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده منتشر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فیس بوک اعلام کرده است که هشدار‌هایی را درباره بیش از ۱۸۰ میلیون قطعه محتوای مشاهده شده توسط مردم در ایالات متحده در فیس بوک مشاهده کرده است که توسط جستجوگر‌های شخص ثالث از بین اول مارس تا روز انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده منتشر شده است.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک روز پنجشنبه گفت که برای کمک به شناسایی اطلاعات غلط در سیستم عامل خود، سیستم‌های جدیدی با قدرت هوش مصنوعی (AI) راه اندازی کرده است.

این سیستم‌ها به چندین فناوری از جمله ObjectDNA متکی هستند که جزئیات آن در اوایل سال جاری در تحقیقی با عنوان "آنالیز جاسازی شده‌های شی برای بازیابی تصویر" منتشر شد. بر خلاف ابزار‌های رایج بینایی رایانه‌ای، که برای درک محتوای آن به کل تصویر نگاه می‌کنند، ObjectDNA ضمن نادیده گرفتن شلوغی پس زمینه، روی اشیا کلیدی خاص در تصویر تمرکز می‌کند.

سیستم هوش مصنوعی شرکت فناوری مستقر در کالیفرنیا همچنین از تعبیه در سطح جمله بین زبان "LASER" استفاده می‌کند که به ارزیابی شباهت معنایی جملات کمک می‌کند. این برای محتوای حاوی متن یا تصاویر یا هر دو کار می‌کند. فیس بوک ابزار‌های هوش مصنوعی خود را اعتبار بخشید و اظهار داشت که آن‌ها به پرچم گذاری مشکلات احتمالی برای بررسی کمک می‌کنند و به طور خودکار موارد جدیدی از اطلاعات نادرست را که قبلاً شناسایی شده اند، پیدا می‌کنند.