صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۵۸۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹
به نظر می‌رسد دوران کرونا و تحریم‌ها علیه برند چینی هواوی به نفع برند کره‌ای سامسونگ بوده و شرکت سامسونگ موفق شده ات طی تابستان سال جاری میلادی، اختلاف خود را با برند هواوی بسیار افزایش دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به نظر می‌رسد دوران کرونا و تحریم‌ها علیه برند چینی هواوی به نفع برند کره‌ای سامسونگ بوده و شرکت سامسونگ موفق شده ات طی تابستان سال جاری میلادی، اختلاف خود را با برند هواوی بسیار افزایش دهد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، Counterpoint Research گزارش داده است که در ماه آگوست (مرداد) سامسونگ شکاف سهم بازار خود را با هواوی افزایش داده و ۲۲ ٪ از فروش جهانی تلفن‌های هوشمند در ماه را به خود اختصاص داده است.


در مقایسه با آوریل سال جاری، سامسونگ ۲ ٪ سهم بازار را به دست آورد و هواوی پس از ثبت رکورد ۲۱ ٪ در ماه آوریل، در حال حاضر دارای سهم ۱۶ ٪ است.

جدول فروش برندهای مختلف بر اساس جدول 

اگرچه ماه‌های ابتدایی تابستان برای سازندگان گوشی‌های هوشمند سخت بود، به ویژه هنگامی که هند در معرض قرنطینه قرار گرفت، اما سامسونگ با باز شدن بازار در آگوست، دوباره به قدرت فروش همیشگی خود برگشت. افزایش تنش‌ها بین مصرف کنندگان هندی و محصولات چینی به نفع سامسونگ بود که به آن کمک کرد تا به لطف بازاریابی آنلاین تهاجمی خود بهترین عملکرد را در هند داشته باشد.


اپل موفق شد سهم ۱۲ درصدی خود را در مقایسه با آوریل حفظ کند و با راه اندازی سری جدید آیفون ۱۲، انتظار می‌رود تا سه ماهه آخر سال جاری میلادی، افزایش سهم بازار این شرکت را شاهد باشیم. حتی اگر آیفون‌های جدید امسال کمی دیرتر به بازار بیایند، پرفروش‌ترین‌های ۲۰۲۰ مانند آیفون SE ۲۰۲۰ و آیفون ۱۱ باید فروش شرکت را تا آن زمان ثابت نگه دارند.


سیاست‌های ژئوپلیتیک و امور سیاسی در میان کشور‌ها از بسیاری جهات بر بازار تلفن‌های هوشمند تأثیر می‌گذارد. فعالیت‌های بازاریابی برای استفاده از فرصت‌ها در این مناطق افزایش خواهد یافت. در نتیجه، تمرکز بازیکنان برتر در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار بیشتر خواهد شد. بازیکنانی مانند سامسونگ، اپل، شیائومی و اوپو از این سیاست‌ها بیشترین سود را خواهند برد.