صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۸ آذر ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۵۵۷۸۵۲
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۹
سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه:
سردار فدوی به موضوع مقالات ISI و تأثیر آن بر حل مسائل کشور اشاره داشت و گفت: این مقالات بیشتر برای حل مسائل کشورهای دیگر از جمله آمریکاست و برای حل مسائل کشور کمتر کارایی دارد و این در حالی است که تعداد بسیاری مسئله داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه امام حسین(ع) تنها یکی از دانشگاه‌های زیر مجموعه سپاه پاسداران محسوب می‌شود، اظهار کرد: چندین مصوبه برای راه اندازی دانشگاه‌های زیر مجموعه سپاه وجود دارد که برخی به مرحله اجرا نرسیده است.

وی در جلسه ۱۳۳ ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متناسب با عظمت وجود انقلاب تکالیفی دارد، گفت: قدمت دانشگاه امام حسین (ع) به دهه ۶۰ برمی‌گردد و در مجموعه سپاه پاسداران نسبت به کارهایی که باید در دانشگاه انجام شود متفق‌القول هستیم.

بیشتر بخوانید:

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: تاکنون به سراغ هر کاری که رفتیم آن را به سرانجام رساندیم چراکه نیروی مناسب و مستعد آن را داشته و به کار گرفتیم.

سردار فدوی به موضوع مقالات ISI و تأثیر آن بر حل مسائل کشور هم اشاره داشت و گفت: این مقالات بیشتر برای حل مسائل کشورهای دیگر از جمله آمریکاست و برای حل مسائل کشور کمتر کارایی دارد و این در حالی است که تعداد بسیاری مسئله داریم.

وی با ذکر مثالی از امام خمینی (ره) در سال ۶۳ افزود: در جمعی درباره تعداد ابر قدرت‌ها صحبت کردند و معتقد بودند که دو ابر قدرت داریم در حالی که امام (ره) می‌فرمایند ما هم باید خود را جزو ابرقدرت‌ها بدانیم بنابراین سه ابر قدرت داریم؛ اگر این باور را همچنان داشتیم در شرایط فعلی بهتر عمل می‌کردیم.

منبع: خبرگزاری حوزه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۷
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
همینا رو میگن که هر چی نخبه ست رو از کشور پروندن و الان دارن واسه همون آمریکا و کانادا افتخار آفرینی میکنن
ناشناس
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
احسنت
قربان کلامت سردار
علی
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
با سلام. بنده استاد دانشگاهی هستم که قریب به دو سال هست در خارج از کشور فعالیت می کردم و الان در دانشگاه داخلی کشور مشغول انجام وظیفه هستم. عرض می کنم بنده کاملا با این خبر و فرمایش جناب فدوی کاملا موافق هستم. گفتنی ها در این ارتباط بسیار است اما واقعا کو گوش شنوای عادل و مدیر جهادی در میدان برای اجرا.
ناشناس
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
بعد از سالها تازه فهمیدید. این همه دانشجویان و اساتید میگفتند که معتقد بودید باید در رده های اول عملی جهان باشیم. جیب خالی و پز عالی
ناشناس
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
کاملا درست و تازه بسیاری از مقالا خصوصا در زمینه جغرافیا و منابع طبیعی کاربرد مستقیم نظامی جاسوسی برای غرب دارند که خودمان این اطلاعات را قشنگ تقدیمشان می کنیم.
ناشناس
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
بزرگوار بهتره بگی چون نوآوری ندارند و همچنین حرف تازه ای برای گفتن ندارند البته بماند که خیلی هاش کپی هستند
ناشناس
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
استاد گرامی مقالات آی اس آی ما در بسیاری از رشته ها مشکل آمریکا را هم حل نمی کنند این مقالات برای حل مشکل ارتقا هستند
ناشناس
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
استاد گرامی مقالات آی اس آی ما در بسیاری از رشته ها مشکل آمریکا را هم حل نمی کنند این مقالات برای حل مشکل ارتقا هستند
ناشناس
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
صد در صد با این صحبت موافقم. برخی از همکاران ما آموزش کیفی را فدای نوشتن مقالات ISI کرده اند چون دانشگاهها اعضاء هیأت عملیشان را مجبور به نوشتن این مقالات میکنند. دانشگاهها مقاله محور شده اند به هر قیمتی.
ناشناس
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
خیلی از افراد در دانشگاههای کشور با مقالات isi که کوچکترین اثری در توسعه کشور نداشته اند به همه چیز رسیده اند. پاداشهای آنچنانی برای چاپ مقالهisi می گیرند!!!!!
ناشناس
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
متاسفانه در کشور جوری شده در دانشگاه های پزشکی اگر کوچکترین اختلافی با جناب isi داشته باشی محکومی !! تمام ارتقا ها به isi ختم کرده اند که حتی با مقالات پولی هم میشه isi چاپ کرد تشکر از نظر دقیق سردار
ناشناس
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
در پاسخ به عنوان این خبر عرض کنم که ایشان صد در صد حق دارند چون کاری از دست ما دانشگاهیان برای حل معظلات کشور بر نمیاید کلید دست خود این آقایان است
ناشناس
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
isi اعتبار مقالات علمی را می سنجد اینکه این به درد ما می خورد یا مربوط جامعه امریکا !
ناشناس
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
عزیزان در دانشگاه (اساتید و دانشجویان) در سنگر دانشگاه در حال جهاد برای ارتقا دانشگاه های نظام هستند تا در کنار سایر عزیزان در سپاه، ارتش و صنایع باعث ارتقا و بلندی نظام مقدس اسلامی گردند.
جدای آنکه مقالات میتواند باعث حل مشکلات کشور گردد، باعث ارتقا دانشگاه های کشور و سربلندی نظام خواهد شد. از سردار بسیار سپاسگزار خواهیم شد اگر راهکاری غیر از مقالات برای حفظ جایگاه دانشگاه های کشور در رتبه بندی های جهانی ارائه دهند.
ناشناس
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
از کرامات شیخ ما اینست شیره را خورد وگفت شیرین است برادر عزیز کم‌گوی و‌گزیده گو لطفا نظامشان عزیز از ورود به این حوزه بپرهیزند و‌از افاضات غیر مرتبط خودداری کنند
ناشناس
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
قربون دهنتون؛
لطفا اینو به نحوی به دانشگاه ها اجبار کنید که گروه ها قوانین من درآوردی نگذارن تا اجازه دفاع بدن.
الان دانشگاه ما برای اجازه دفاع دکتری، گروه تصویب کرده که 2 مقاله کیو 1 باید داشته باشید. درحالی که قانون وزارت علوم این نیست.

البته منطقشون اینه که شما برین ما از کجا مقاله بدیم تا ارتقا پیدا کنیم!!
ناشناس
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
مخصوصا مقالات حوزه علوم انسانی، چون نوع مسائلی که در ژورنالهای ISI این حوزه مورد توجه اندیشمندان قرار دارد با نوع مسائل روزمره ما خیلی متفاوت هست.