پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بر اساس اعلام بانک ملی ایران، «ملی شو ۳» قرار است در روزهای آینده برگزار شود. این رویداد از سال ۹۶ به صورت منظم برگزار شده است.
دو دوره قبلی چگونه برگزار شد؟
تجربه دو رویداد قبلی، نشان میدهد که هر بار برگزاری این نمایشگاه معمولا با رونمایی ازچند محصول جدید از بانک ملی همراه بوده است. به طور مثال در اولین «ملی شو» که دو سال پیش برگزار شد، رمز دوم یکبار مصرف و اپلیکیشن «۶۰» رونمایی شد.
اهمیت این محصول دو سال بعد کاملا تبیین شد. به گونهای که اکنون در آستانه برگزاری «ملی شو ۳» رمز یک بار مصرف در نظام بانکی کشور به یک الزام تبدیل شده است.
بانــک آفیسر، دسـتگاه VTM، دسـتگاه CRS، ملی فاند، ملی بازار، سـکوک، ویدئو بام و روبات آلفا از دیگر محصولاتی است که همگی در دو دوره قبلی «ملی شو» رونمایی و معرفی شده اند و برخی به بهره برداری رسیده و برخی به عنوان الگویی برای آینده بانکداری محل طرح ایدههایی جدید برای نظام بانکی شده اند.
در انتظار محصول جدید؟
اکنون «ملی شو» به عنوان رویدادی شناخته میشود که در آن جدیدترین دستاوردهای نظام بانکی در حوزه فناوری اطلاعات معرفی خواهد شد؛ به گونهای که محصولات رونمایی شده در سالهای قبل هم اکنون در نظام بانکی فراگیر شده و نه تنها در بانک ملی، بلکه در دیگر بانکها نیز مورد استفاده قرار گرفته.
اکنون با این سابقه، این انتظار و آمادگی بین فعالان بانکی ایجاد شده که قرار است یک محصول بانکی دیگر در ملی شو ۳ رونمایی شود. حال باید منتظر ماند و دید بانک ملی در «ملی شو ۳» از چه محصولات و خدمات نوین بانکداری رونمایی خواهد کرد؛ و اینکه آیا به جای معرفی محصولات جدید، بانک ملی قصد دارد محصولات قبلی خود را به روز رسانی کرده و ارتقا دهد؟