صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۲ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۶۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
شرکت آلفابت سرویس تحویل کالا از طریق پهبادها را در استرالیا راه اندازی کرد.در این سرویس انواع کالاها تحویل مشتریان می شود و برای سفارش و تعیین مسیر تنها به یک اپلیکیشن موبایلی نیاز است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت آلفابت سرویس تحویل کالا از طریق پهبادها را در استرالیا راه اندازی کرد.در این سرویس انواع کالاها تحویل مشتریان می شود و برای سفارش و تعیین مسیر تنها به یک اپلیکیشن موبایلی نیاز است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،  شرکت آلفابت که از سال 2014 تا کنون روی پهبادهای تحویل کالا کار می کند، تصمیم گرفته این سیستم را به شکل رسمی در استرالیا به محک بگذارد. این سرویس کاربران را قادر می سازد با استفاده از یک برنامه تلفن همراه، اقلامی نظیر غذای تازه و قهوه را دریافت کنند.

شرکت وینگ که این طرح ابتکاری را پشتیبانی می کند در این خصوص اعلام کرده که؛ این سرویس کاربران را قادر به سفارش اقلام مختلف از جمله مواد غذایی تازه، قهوه و...می کند. بر این اساس یک پهباد قادر خواهد بود سفارشات را در عرض  "چند دقیقه" تحویل دهد. البته در مرحله شروع این سرویس فقط برای خانه های موجود در یک محدوده خاص فعال است.

البته فراموش نکنیم که طرح آزمایشی از سال 2014 شروع شده و طی 18 ماه گذشته  بیش از 3000 بار سرویس های مختلف در خانه های استرالیا تحویل داده شده است.سازمان تامین امنیت پرواز استرالیا نیز در بیانه ای اعلام کرده که نسبت به امنیت این پروازها اطمینان کامل دارد.

این طرح که فعلا در کانبرای شمالی فعال شده به شدت مورد استقبال واقع شده است و طرفدارانی پرشمار پیدا کرده است. به نظر می  رسد شیوه ساده فعال سازی این طرح در استقبال مردم بی تاثیر نبوده است. با این وجود اگر شما هم می توانستید با کمک یک اپ ساده سفارشات دریافت قهوه و غذا را ثبت کنید آیا این کار را انجام می دادید؟