صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۳ دی ۱۴۰۳ - ساعت
کد خبر: ۴۶۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
شرکت اپل از کارت های جدید  اعتباری خود رونمایی کرد که به دو شکل مجازی و فیزیکی در دسترس است. این کارت های اعتباری می تواند تمامی اطلاعات کاربران را یکجا نگهداری کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت اپل از کارت های جدید  اعتباری خود رونمایی کرد که به دو شکل مجازی و فیزیکی در دسترس است. این کارت های اعتباری می تواند تمامی اطلاعات کاربران را یکجا نگهداری کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد دیگر کافی نیست که آیفون شما فقط اطلاعات کارت اعتباری را ذخیره کند. اپل می خواهد اطلاعات شما را روی کارت فیزیکی ذخیره داشته باشد.

اپل قصد دارد برنامه کیف پول اپل را به عنوان یک کارت تیتانیوم طراحی شده مینیمالیستی معرفی کند. این کارت مجازی در ایالات متحده تابستان امسال عرضه خواهد شد.

این غول تکنولوژی اعلام کرده است که به دنبال حذف بسیاری از چیزهایی  که مردم در مورد کارت های اعتباری دوست ندارند، و البته با حذف هزینه های اضافی سالانه و بین المللی و نرخ بهره و ... کارتی جدید معرفی کرده است.

از مهم ترین ویژگی های این کارت اعتباری می توان به مواردی مثل این ها اشاره کرد:

_اعلام موعد سررسید اقساط و وام ها

_اپلیکیشن اختصاصی

_سیستم امنیتی قدرتمند و قابلیت ایجاد رمز عبور جدید با هر بار استفاده

مدیر شرکت اپل، تیم کوک در سخنرانی اخیر خود  در حالی که به معرفی کارت اپل می پرداخت گفت: "در حالی که همه ما به کارت اعتباری نیاز داریم، چیزهایی در مورد تجربه  استفاده از کارت اعتباری وجود دارد که می تواند بسیار بهتر شود."

بر اساس این طرح جدید، اپل به مشتریان اپل کارت، پاداش نقدی ارائه می دهد که تغییری بزرگ نسبت به  پاداش ماهانه اکثر کارت های دیگر است. مشتریان می توانند 3 درصد از پول  را برای خرید مستقیم با اپل، 2 درصد از طریق کارت مجازی و 1 درصد  استفاده از کارت فیزیکی دریافت کنند.                                                   افزون بر این  برنامه های اپل این سرویس ها را با هدف توسعه خدماتی که به کاربران ارائه می دهد، دنبال می کند. این شرکت در حال حاضر یک سرویس موسیقی ، ذخیره سازی ابری و بازی ها و برنامه های جانبی را نیز ارائه می دهد.

اپل با گلدمن ساکس و مسترکارت همکاری کرد تا کارت جدیدی را که در سراسر جهان پذیرفته شده است منتشر کند. مشارکت جدید اجازه می دهد که گلدمن همچنان به رشد مشتریان خود در جریان اصلی ادامه دهد.